Renault zaznamenal rekordné predaje za 112 rokov existencie spoločnosti

Publikovan: 19.01, 2011    Tma: RENAULT Slovensko

Bratislava (19. januára 2010) - Skupina Renault zaznamenala nový rekord v predajoch: 2.6 milióna predaných vozidiel, čo je 14% nárast oproti roku 2009. Všetky tri značky (Renault, Dacia a Renault Samsung Motors) zvýšili objem svojich predajov. Všetky regióny Skupiny zvýšili svoje predaje aj podiel na trhu.  V Európe sa Renault posunul o jedno miesto, a obsadil druhú priečku v predaji osobných vozidiel (Passenger Cars - PC) a ľahkých úžitkových vozidiel (Light Commercial Vehicles - LCV).

Predbehol tak všetkých konkurentov (nárast o 0.8 percentuálneho bodu v podieli na trhu). V predaji LCV si značka upevnila prvenstvo s podielom na trhu 15.9%.

Renault dosiahol rekordné predaje, najvyššie za celých 112 rokov fungovania spoločnosti. 

„Sme potešení naším novým predajným rekordom dosiahnutým Skupinou v roku 2010, čím sme pokorili náš rekord z roku 2005. Robíme pokroky vo všetkých regiónoch a pokračujeme v našej medzinárodnej ofenzíve. Všetky značky Skupiny sa na tomto rozmachu podieľajú,“ povedal Jérôme Stoll, Výkonný viceprezident pre predaj a marketing, a ľahké úžitkové vozidlá.

Na trhu PC+LCV dosiahla Skupina Renault podiel na trhu 3.7%. Na globálnom trhu, ktorý vzrástol o 11.8%, zvýšila Skupina predaje o 14% na viac ako 2 652 000 vozidiel. Doterajší rekord bol 2 535 000 vozidiel v roku 2005. Na trhu PC zaznamenala Skupina Renault podiel na trhu 4.4%. Na globálnom trhu, ktorý vzrástol o 10.6%, zvýšila Skupina predaje o 12.8% na viac ako 2 293 000 vozidiel

V Európe zvýšila Skupina podiel na trhu o 1.1% a zvýšila objem predajov o 7.4% na 1 642 000 predaných jednotiek na trhu, ktorý sa zmenšil o 3.6%.

Mimo Európy pokračuje Renault s vysokým rastom

Mimo Európy pokračuje Skupina v postupovaní na trhoch s vysokým rastom (+19.4%) s predajnými číslami rastúcimi až o 26%, na takmer 983 000 jednotiek. Predaje Skupiny mimo Európy tvoria teraz 37% všetkých predajov,  v porovnaní s výsledkom 34% v roku  2009.

Rozmach Skupiny je podporený kompletnou ponukou produktov šitých na mieru svojim trhom. Pre značku Renault sa na zvyšovaní podielu na trhu v C segmente podieľa rodina Mégane (+1.2% v Európe). Nový Master upevňuje vedenie značky v segmente LCV. Duster je zase obrovským úspechom pre značku Dacia. Nový SM5 uvedený na trh v Južnej Kórei na začiatku roka 2010 značkou Renault Samsung Motors zaznamenal 24.6%-ný podiel na trhu (mimo dovezených vozidiel), s viac ako 67 000 predanými vozidlami.

Renault zvýšil objemy predaja o 14% oproti roku 2009

Celkový podiel na trhu tak dosiahol 3% Dacia zvýšila objemy predaja o 12% oproti roku 2009. Celkový podiel na trhu tak dosiahol 1.6% v Európe (+0.3% vs 2009). Vo Francúzsku ohlásila viac ako 4%-ný podiel na trhu, čo je nárast o 1.6 bodu. Renault Samsung Motors sa vyskytuje v dvoch krajinách (Južná Kórea a Chile). Predáva moderné, manažérske vozidlá, najmä pre kórejský trh. S nárastom predaja o 16.5%, má táto značka teraz podiel 11.9% na trhu PC v Južnej Kórei, čo je piaty najväčší trh Skupiny.


Zdroj: RENAULT Slovensko

Zdieľajte správu vo Vašej obľúbenej sociálnej sieti: Bookmark and Share Subscribe


Chcete uverejni tto sprvu na Vaej strnke ? Pouite nasledovn kd.

Autor: admin
 

Hodnotenie lnku

Priemern hodnotenie: 0
Hlasov: 0

Zvote poet hviezdiiek:

Vynikajci
Vemi dobr
Dobr
Priemern
Zl

Monosti

Svisiaca tma

RENAULT Slovensko

Vytvoil Webdesign Dra-go.cz

as potrebn k spracovaniu strnky 2.61 seknd