V oblasti tvorby portfólia produktov má zámer rozšíriť
ponuku o ďalšie výstavy, doplnenie existujúcej ponuky o cestovný
ruch, komunálne služby, či oživiť prezentáciu farmárov a poľnohospodárov. Vytvárať
podmienky pre širšiu prezentáciu rozvoja regiónov a vidieka. Počas výstav
a veľtrhov organizovať vhodné sprievodné akcie pre odborníkov, nezabudnúť však
aj na kultúrne a spoločenské možnosti, ktoré výstavný areál ponúka. „Chceme spájať ľudí i obchod, rozšíriť naše aktivity o nové
podujatia a eventy, poskytnúť ľuďom viac relaxu, zábavy
i kultúry. Doplnením, modernizáciou a elektronizáciou služieb zvýšiť
pridanú hodnotu každej výstavy pre naše cieľové skupiny. Určite je viac
priestoru aj pre prezentácie unikátnych expozícií Slovenského
poľnohospodárskeho múzea a areál ponúka i viac možností napríklad na
rozvoj agroturistiky“. „Na strane dopytu, teda návštevníkov, sa budeme snažiť prilákať
jednak laikov, s cieľom kúpy, či zábavy, jednak odborníkov
v jednotlivých odvetviach hospodárstva, priemyslu, ktorí majú vo svojich
firmách rozhodovacie právomoci. Pre rozvoj komunikácie s nimi by sme
chceli vytvoriť biznis centrum. Len za ich pomoci je možné sledovať
marketingové trendy v odvetviach, ktoré reprezentujú výstavy
a veľtrhy v Nitre a vhodne produkty inovovať. „Prostredníctvom zvýšenej kvality veľtrhov a výstav si
chceme získať ďalšie malé a stredné podniky, ktoré sú základom každej
úspešnej ekonomiky. Radi by sme nadviazali i na spoluprácu so samosprávou,
univerzitami, odbornými komorami, združeniami a asociáciami, ktorí sú
dôležití multiplikátori ponuky každého výstaviska“, povedal pri nástupe do
funkcie Ľubomír Martinka.
Zdroj:
Agrokomplex-Výstavníctvo
Autor: admin
|
Svisiace odkazyNajtanej lnok na tmu AX: Budúci týždeň začína Autosalón Nitra 2009 Hodnotenie lnkuHlasov: 0 Monosti |