Rok 125. výročia bude veľkým poďakovaním zákazníkom a zamestnancom
na celom svete, skutočným protagonistom tohto výnimočne úspešného
príbehu. Zrodenie nápoja Coca-Cola, ku ktorému došlo 8. mája 1886, bolo významným
dňom moderných dejín: bol to deň, kedy John Stith Pemberton, lekárnik
z Atlanty v Spojených štátoch, prvýkrát namiešal prvý džbán
sirupu Coca-Cola so sódou a za päť centov ho predal. Od toho dňa
už osvieženie nikdy nebolo ako predtým. Coca-Cola je v súčasnosti
najobľúbenejší a najpredávanejší nealkoholický nápoj v dejinách,
osviežujúci nápoj, ktorý nikdy neobsahoval konzervanty ani umelé
príchute. Od tohto okamihu sa odvíja úžasná história spoločnosti
Coca-Cola, ktorú charakterizuje stály a výrazný leitmotív: vyjadrenie
radosti. A preto v roku 125. výročia svojho vzniku Coca-Cola pozýva
všetkých na oslavy a zdieľanie tisícov okamihov šťastia. Rok 2011 bude zasvätený oslave 125 rokov, počas ktorých Coca-Cola
zbližuje ľudí, navodzuje okamihy optimizmu a radosti, a vytvára
vzťahy, ktoré prekonávajú vekové i geografické vzdialenosti. Ako
je vidieť z reklám tejto značky, Coca-Cola prináša prosté okamihy
radosti počas dňa a jej výborná chuť každý deň vyčaruje úsmevy
na tvárach ľudí celého sveta. „Po 125 rokoch občerstvovania sveta teraz
Coca-Cola hrdo ohlasuje rok 125. výročia svojho vzniku.
Tento rok je oslavou našich zákazníkov a ich náklonnosti ku
Coca-Cole – to oni sú totiž skutočnými vlastníkmi značky
Coca-Cola,“ uviedla Zuzana Svobodová, Public Affairs & Communication
Manager spoločnosti Coca-Cola. „Chceme byť
pre svet, v ktorom žijeme, skutočnou inšpiráciou k radosti. Preto
sa v rámci osláv 125. výročia zameriame predovšetkým na komunikáciu
našich hlavných hodnôt – radosti a optimizmu,“ dodala. Spoločnosť Coca-Cola
je najväčším výrobcom nápojov na svete a osviežuje svojich zákazníkov
takmer 500 značkami perlivých a neperlivých nápojov. Spolu so značkou
Coca-Cola, ktorá je uznávaná ako najcennejšia značka sveta, patrí
do portfólia spoločnosti dvanásť ďalších značiek s hodnotou
rádovo miliárd dolárov, napríklad značky Coca-Cola light, Fanta,
Sprite, Coca-Cola Zero, vitaminwater, Powerade, Cappy alebo illyissimo.
V celosvetovom meradle sme najväčším dodávateľom perlivých nápojov,
džúsov, džúsových nápojov, čajov a káv učených k okamžitej
spotrebe. Prostredníctvom najväčšieho nápojového distribučného
systému na svete si spotrebitelia vo viac než 200 štátoch vychutnávajú
nápoje spoločnosti v množstve 1,6 miliardy porcií denne. Naša spoločnosť
sa trvalo angažuje v budovaní udržateľných spoločenstiev a zameriava
sa na iniciatívy, ktoré chránia životné prostredie, šetria prírodné
zdroje a podporujú hospodársky rozvoj v spoločenstvách, kde pôsobíme.
Ďalšie informácie o našej spoločnosti nájdete na webovej stránke
www.thecoca-colacompany.com.
Zdroj:
Coca-Cola
Autor: admin
|
Svisiace odkazyNajtanej lnok na tmu Coca Cola: Coca-Cola odštartovala na Facebooku celosvetový kasting Hodnotenie lnkuHlasov: 0 Monosti |