Citroën business center si kladie za cieľ
celkové zrýchlenie služieb pre klienta rovnako ako osobný
prístup prostredníctvom špecializovaného pracovníka a okamžitý
prístup ku zľavám. Díleri, ktorí sa budú na programe podieľať,
budú pútať identifikačnými znakmi Citroën Business Center a budú
zamestnávať špecializovaných predajcov a technikov, ktorí sa business
klientom budú venovať s prihliadnutím na ich špecifické potreby.
Pre uľahčenie prevádzky parku prináša program zľavy aj na
náhradné diely a servisné úkony, rovnako ako poskytnutie náhradného
vozidla v prípade poruchy. Samozrejmosťou bude kompletná
škála úžitkových vozidiel vystavená v každom Citroën Business
Center.
Kreatívny
a dynamický, Citroën uvádza v roku 2010 prvý model z prémiového produktového
radu, nový Citroën DS3. Posilnený 90 rokmi „Créative Technologie“
značky prináša konkrétne riešenia v otázkach ochrany životného
prostredia s uvedením dvoch elektrických vozidiel a masovým sprístupnením
funkcie Stop&Start. Citroën, to je 8000 kontaktných miest pre
klientov, 13 500 spolupracovníkov, prítomnosť v 85 krajinách a 1 346 000
vozidiel predaných v roku 2009.
Zdroj:
Citroën Slovakia
Autor: admin
|
Svisiace odkazyNajtanej lnok na tmu CITROËN SLOVAKIA : Nový Citroën DS3 očaril viacerých porotcov z Francúzska, Nórska a Anglicka Hodnotenie lnkuHlasov: 0 Monosti |