UNILEVER posilňuje portfólio v starostlivosti o telo a domácnosťPublikovan: 22.11, 2010 Tma: Unilever SlovenskoLondýn / Bratislava (22. novembra 2010) - Európska komisia udelila spoločnosti Unilever súhlas k akvizícii
aktivít spoločnosti Sara Lee. Akvizícia úspešných značiek Radox,
Duschdas a Neutral doplní existujúce kategórie, čím Unilever výrazne
posilní regionálnu aj lokálnu pozíciu v oblasti osobnej starostlivosti.
Celá transakcia bude ukončená už v roku 2010 Portfólio silných značiek
ako sú Axe, Dove a Rezóna doplnia nové značky Radox, Duschdas a
Neutral. Rozšírené portfólio výrobkov bude takto pokrývať širšie
cenové spektrum a lepšie reagovať na dopyt spotrebiteľov na mnohých
trhoch. V dôsledku toho Unilever očakáva stimuláciu ďalšieho rastu
na silno konkurenčnom trhu. Schválenie transakcie
nasleduje po dokončení detailného skúmania zo strany Európskej
komisie a súhlas bol udelený 17. novembra. Súhlas je podmienený odpredajom
značky Sanex zo strany Unileveru v európskej ekonomickej zóne. “Sme veľmi radi,
že sme od Európskej komisie získali súhlas pre tento obchod a tešíme
sa zo získania dôležitých značiek do nášho portfólia.
Kategória starostlivosti o telo a domácnosť
je kľúčovou rastúcou kategóriou a my teraz získavame veľa predajne
úspešných značiek. Tieto doplnia medzery v našom portfóliu,
vylepšia podobu celého nášho európskeho portfólia a súčasne
ponúknu významný potenciál pre rozvoj v dalších regiónoch,”
uvádza Doug Baillie, prezident Unileveru pre západnu Európu. Okrem značiek Radox,
Duschdas a Neutral, akvizícia zahŕňa aj radu lokálne úspešných
značiek, ako je Biotex v oblasti pracích prostriedkov, Zwitsal a Fissan
v oblasti starostlivosti o deti a Prodent a Zendium v starostlivosti o
zuby. Spoločne tieto značky ďalej rozšíria kategórie Unileveru
a rozšíria súčasne veľmi úspešné portfólio výrobkov. Unilever zaplatí
1,2 mld. EUR v hotovosti za aktivity v oblasti osobnej starostlivosti
a v oblasti európskej časti pracích prostriedkov. Značky Sara Lee
získané akvizíciou dosiahli ročné predaje prevyšujúce 750 mil.
EUR v roku končiacom júnom 2009. Unilever je jedným
z najväčších svetových dodávateľov rýchloobrátkového tovaru
so silnými koreňmi vo viac než 100 krajinách sveta. Hlavným poslaním
spoločnosti Unilever je vnášať do života Vitalitu.
Vitalita napĺňa každodenné potreby ľudí v oblasti výživy, hygieny
a starostlivosti o telo prostredníctvom značkových výrobkov, ktoré
ľuďom umožňujú dobre sa cítiť, dobre vyzerať a mať viac zo
života. Unilever pôsobí aj na Slovensku, kde zamestnáva približne
100 zamestnancov.
Zdroj:
Unilever
Autor: admin
|
Svisiace odkazyNajtanej lnok na tmu Unilever Slovensko: Slovenské školy majú šancu získať finančnú pomoc na zlepšenie prostredia Hodnotenie lnkuHlasov: 0 Monosti |