Henkel vyhlásil sútaž pre mladých študentov so zameraním na obchod a marketing

Publikovan: 20.10, 2010    Tma: 

Bratislava (20. októbra 2010) - Nový  semester, nová výzva –  už štvrtý rok za sebou Henkel organizuje ďalšie kolo svojej úspešnej študentskej súťaže. Úlohou je vytvoriť inovatívny produkt alebo riešenie pre značku Henkel pre rok 2050. Po prvýkrát sa tento rok súťaže zúčastní 14 tímov z európskych krajín ako aj z regiónu Ázie a Tichomoria, vrátane Slovenska. Tím, ktorý bude podľa poroty tejto medzinárodnej súťaže najlepší, sa môže tešiť na cestu okolo sveta. Všetci študenti sa môžu zaregistrovať do 13. decembra 2010 na www.henkelchallenge.com. Slovenské národné finále, do ktorého sa minulý rok prebojovalo 10 tímov, sa bude konať v marci 2011.

Henkel_keyvisual-hic4.jpg

Hľadajú sa tvoriví  študenti so záujmom o obchod, marketing a o inovácie

opäť je tu súťaž Henkel Innovation Challenge! Účasť v tejto študentskej súťaži nemôže byť jednoduchšia: stačí vytvoriť dvojice alebo trojice, zaregistrovať sa online a spoločne pracovať na vymyslení konceptu produktu pod značkou Henkel tak, aby spĺňal potreby ľudí v roku 2050. Najlepší tím z každej krajiny bude vybraný počas národného finále. Národné výberové kolo, ktoré určí zástupcov zo Slovenska, sa bude konať na prelome februára a marca 2011, pričom medzinárodné finále sa uskutoční v apríli 2011 v Berlíne. Víťazi získajú letenku na spoločnú cestu okolo sveta a cestovné šeky v hodnote 1 000 EUR. Tri najlepšie tímy zároveň vyhrávajú osobné stretnutie s predsedom predstavenstva spoločnosti Henkel Kasperom Rorstedom. Zaregistrovať sa môžete do 13. decembra 2010 na www.henkelchallenge.com.

„Máme veľkú radosť zo záujmu slovenských študentov o účasť v súťaži Henkel Innovation Challenge, ktorá im jednak poskytuje možnosť nadviazať cenné kontakty s dôležitým medzinárodným zamestnávateľom, ako aj zmerať si sily a porovnať sa s úrovňou študentov z ďalších európskych a ázijských štátov,“ - povedal Martin Resutík, HR manager Henkel Slovensko. „Súťaž taktiež dáva Henklu šancu spoznať mladé talenty z celej Európy. Niektorí účastníci predošlých ročníkov súťaže sú medzičasom v Henkli už zamestnaní“, dodáva Martin Resutík.  

Príležitosť zoznámiť sa s tvorivými mladými talentami

Táto medzinárodná  študentská súťaž predstavuje pre spoločnosť Henkel jedinečnú príležitosť zoznámiť sa s tvorivými mladými talentami a podnietiť ich záujem o spoločnosť hneď na začiatku ich profesnej dráhy. Prioritou pre nás je manažment talentov: „Prikladáme veľký význam tomu, aby sa tímom počas súťaže osobne venovali odborní mentori tak, aby dostali priamu a okamžitú spätnú väzbu,“ vysvetľuje manažérka brandingu zamestnávateľa Katrin Klein. „Poskytuje to účastníkom súťaže výbornú príležitosť nadviazať cenné kontakty a porozprávať sa o vlastnej kariérnej perspektíve.“

Na štvrtom ročníku Henkel Innovation Challenge budú po prvýkrát aj zástupcovia regiónu Ázie a Tichomoria, konkrétne účastníci z Austrálie, Číny, Indie a Malajzie. Aj počet zúčastnených európskych krajín sa zvýši na 14, čo znamená, že tento rok budú mať možnosť zasúťažiť si aj študenti z Chorvátska a Rumunska.

Bližšie informácie o súťaži

Bližšie informácie o súťaži nájdete na stránke www.henkelchallenge.com. Súťaž je možné sledovať online na sociálnych médiách prostredníctvom špeciálne vytvorenej fanúšikovskej skupiny na Facebooku (www.facebook.com/henkelchallenge), na Twitteri (www.twitter.com/henkelchallenge) a videí na YouTube.interaktívne na Facebooku (www.facebook.com/henkelchallenge) a na Twitteri (www.twitter.com/henkelchallenge).

Ďalšie informácie ohľadne prijímania nových zamestnancov a kariérnych možností v spoločnosti Henkel sú taktiež uvedené na stránke www.henkel.com/careers

O spoločnosti Henkel

Spoločnosť Henkel so svojimi vedúcimi značkami a technológiami celosvetovo pôsobí v troch oblastiach podnikania: Starostlivosť o domácnosť, Starostlivosť o telo a Adhesive Technologies (Lepidlá Technológie). Spoločnosť, založená v roku 1876, so svojimi známymi značkami Persil, Schwarzkopf a Loctite globálne zastáva vedúce postavenie na trhu tak v spotrebiteľských ako aj priemyselných odvetviach. Henkel zamestnáva okolo 50 000 pracovníkov a v roku 2009 dosiahol tržby vo výške 13,573 mld. EUR a očistený prevádzkový zisk vo výške 1,364 mld. EUR. Prioritné akcie Henkel sú evidované v indexe DAX a Henkel sa radí medzi 500 obratovo najsilnejší spoločností sveta (Fortune Global 500). Spoločnosť Henkel Slovensko, ako súčasť Henkel Central Eastern Europe, dosiahla v roku 2009 na domácom trhu obrat vo výške 75 miliónov EUR. Ku koncu roka 2009 spoločnosť zamestnávala 413 pracovníkov. 


Zdroj: Henkel

Zdieľajte správu vo Vašej obľúbenej sociálnej sieti: Bookmark and Share Subscribe


Chcete uverejni tto sprvu na Vaej strnke ? Pouite nasledovn kd.

Autor: admin
 

Hodnotenie lnku

Priemern hodnotenie: 0
Hlasov: 0

Zvote poet hviezdiiek:

Vynikajci
Vemi dobr
Dobr
Priemern
Zl

Monosti

Vytvoil Webdesign Dra-go.cz

as potrebn k spracovaniu strnky 0.07 seknd