Henkel vyhlásil sútaž pre mladých študentov so zameraním na obchod a marketingPublikovan: 20.10, 2010 Tma:
opäť je tu
súťaž Henkel Innovation Challenge! Účasť v tejto študentskej súťaži
nemôže byť jednoduchšia: stačí vytvoriť dvojice alebo trojice,
zaregistrovať sa online a spoločne pracovať na vymyslení konceptu
produktu pod značkou Henkel tak, aby spĺňal potreby ľudí v roku
2050. Najlepší tím z každej krajiny bude vybraný počas národného
finále. Národné výberové kolo, ktoré určí zástupcov zo Slovenska,
sa bude konať na prelome februára a marca 2011, pričom medzinárodné
finále sa uskutoční v apríli 2011 v Berlíne. Víťazi získajú letenku
na spoločnú cestu okolo sveta a cestovné šeky v hodnote 1 000 EUR.
Tri najlepšie tímy zároveň vyhrávajú osobné stretnutie s predsedom
predstavenstva spoločnosti Henkel Kasperom Rorstedom. Zaregistrovať
sa môžete do 13. decembra 2010 na www.henkelchallenge.com. „Máme veľkú radosť
zo záujmu slovenských študentov o účasť v súťaži Henkel Innovation
Challenge, ktorá im jednak poskytuje možnosť nadviazať cenné kontakty
s dôležitým medzinárodným zamestnávateľom, ako aj zmerať si sily
a porovnať sa s úrovňou študentov z ďalších európskych a ázijských
štátov,“ - povedal Martin Resutík, HR manager Henkel Slovensko.
„Súťaž taktiež dáva Henklu šancu spoznať mladé talenty z celej
Európy. Niektorí účastníci predošlých ročníkov súťaže sú
medzičasom v Henkli už zamestnaní“, dodáva Martin Resutík.
Táto medzinárodná
študentská súťaž predstavuje pre spoločnosť Henkel
jedinečnú príležitosť zoznámiť sa s tvorivými mladými talentami
a podnietiť ich záujem o spoločnosť hneď na začiatku ich profesnej
dráhy. Prioritou pre nás je manažment talentov: „Prikladáme veľký
význam tomu, aby sa tímom počas súťaže osobne venovali odborní
mentori tak, aby dostali priamu a okamžitú spätnú väzbu,“ vysvetľuje
manažérka brandingu zamestnávateľa Katrin Klein. „Poskytuje to
účastníkom súťaže výbornú príležitosť nadviazať cenné kontakty
a porozprávať sa o vlastnej kariérnej perspektíve.“ Na štvrtom ročníku
Henkel Innovation Challenge budú po prvýkrát aj zástupcovia
regiónu Ázie a Tichomoria, konkrétne účastníci z Austrálie, Číny,
Indie a Malajzie. Aj počet zúčastnených európskych krajín sa zvýši
na 14, čo znamená, že tento rok budú mať možnosť zasúťažiť
si aj študenti z Chorvátska a Rumunska. Bližšie informácie
o súťaži nájdete na stránke www.henkelchallenge.com. Súťaž je možné sledovať online na sociálnych
médiách prostredníctvom špeciálne vytvorenej fanúšikovskej skupiny
na Facebooku (www.facebook.com/henkelchallenge), na Twitteri (www.twitter.com/henkelchallenge)
a videí na YouTube.interaktívne na Facebooku (www.facebook.com/henkelchallenge)
a na Twitteri (www.twitter.com/henkelchallenge). Ďalšie informácie
ohľadne prijímania nových zamestnancov a kariérnych možností
v spoločnosti Henkel sú taktiež uvedené
na stránke www.henkel.com/careers.
Zdroj:
Henkel
Autor: admin
|
Svisiace odkazyHodnotenie lnkuHlasov: 0 Monosti |