Všetci zákazníci spoločnosti
LG, ktorí si potrebujú uplatniť reklamáciu na mobilné telefóny
LG, môžu využiť štandardného predajcu u ktorého si výrobok zakúpili.
Produkt je následne zaslaný do autorizovaných servisných stredísk
LG v Kladne a v Bratislave (adresy na www.lg.cz a www.lge.sk). „Od
novembra minulého roka sme však zaviedli tzv. centrá LG Assistance,
ktoré rozširujú klasické autorizované predajné miesta. Doba vybavovania
opráv v týchto centrách sa skráti až
o 75 %,“ uviedol Jong Sung Oh, generálny riaditeľ spoločnosti
LG Electronics CZ. Autorizované miesta LG Assistance sú teda schopné
odstrániť všetky drobné poruchy, bez nutnosti rozobratia výrobku.
„Okrem toho, tiež
radíme zákazníkom s tým, aké programy si môžu do svojho mobilného
telefónu stiahnuť a akým spôsobom.
Pomáhame im aj s nastavením jednotlivých funkcií, ako je
posielanie sms a mms správ či e-mailu. Pokiaľ majú
tiež ťažkosti so softwarom, nahráme im novú verziu priamo na
mieste,“ dodal Jong Sung Oh.
Zdroj:
LG Electronics
Autor: admin
|
Svisiace odkazyNajtanej lnok na tmu LG: Čechom a Slovákom pomôže s výberom televízie nový sprievodca Hodnotenie lnkuHlasov: 0 Monosti |