Renault predstavil na autosalóne v Paríži prepracovanú radu prémiových modelov

Publikovan: 04.10, 2010    Tma: RENAULT Slovensko

Paríž (4. októbra 2010) - Renault považuje autosalón v Paríži za príležitosť predstaviť tri perly prepracovanej rady prémiových modelov -  Renault Latitude, nový Renault Laguna a nový Renault Espace. Autosalón zažil európsky debut modelu Renault Latitude, ktorého najvýraznejšou vlastnosťou bude jazdný komfort. Tento veľký rodinný sedan sa môže pochváliť množstvom prvkov, ktorých cieľom je zabezpečiť posádke čo najväčší komfort, či už je to priestranná kabína alebo výborné odhlučnenie. K celkovému dobrému dojmu nemalou mierou prispejú výkonné motory, ktoré aj dlhé cesty zmenia na príjemný zážitok.

ZMENY V PRÉMIOVOM RADE RENAULTU

Renault Latitude – veľký sedan, ktorý kladie dôraz na výnimočný jazdný komfort a kvalitu.

Nový Renault Laguna – dynamický modelový rad v karosárskych verziách sedan a kombi je určený na to, aby vyvolal potešenie z jazdy. Jeho hlavnými črtami bude facelift prednej časti vozidiel a dostupnosť aktívneho riadenia štyroch kolies 4Control pre širšiu klientelu.

Nový Renault Espace – jedno z najúspešnejších MPV vo svojom segmente, ktoré všetkým cestujúcim poskytuje rovnaký komfort nezávisle od toho, kde sedia. Po novom už bude vybavený LED svetlami a najnovším satelitným navigačným systémom Carminat TomTom Live.

Renault Latitude

Renault Latitude sa vyznačuje vyváženými proporciami a veľkorysými vonkajšími rozmermi, predná časť vyjadruje výkon a silu, dizajn zadnej časti pôsobí robustne a dynamicky. Celkový vzhľad tohto sedanu ovplyvňujú elegantné a asertívne línie, po technickej stránke Latitude využíva osvedčené a spoľahlivé systémy. Nováčik v prémiovom segmente Renaultu osloví predovšetkým zákazníkov, ktorí kladú dôraz na kvalitu a jazdný komfort vo všetkých ich formách. Renault Latitude sa v západnej Európe bude predávať od začiatku roka 2011.

Nový Renault Laguna sa na autosalóne v Paríži predstaví dynamickejšou a asertívnejšou prednou časťou a ekologickejšími motormi eco2, okrem iného aj s motorizáciou dCi 110, ktorá produkuje iba 120 g CO2/km.

Nový modelový rad Renault Laguna

Nový modelový rad Renault Laguna ponúkne systém 4Control väčšiemu počtu zákazníkov, keďže sa bude kombinovať aj so slabšími motormi. Príťažlivosť novej Laguny zvýši aj navigačný systém Carminat TomTom Live či audio systém Bose Sound System, ako aj neodmysliteľná vysoká kvalita, spoľahlivosť a bezpečnosť. Nový Renault Laguna by sa mal začať predávať v novembri.

Nový Renault Espace

Nový Renault Espace prichádza do Paríža, aby znovu potvrdil jedinečný dizajn a príťažlivosť jediného MPV, ktoré ponúka nielen vysokú úroveň komfortu, ale aj bezpečnostné pásy pre všetkých cestujúcich na zadných sedadlách. Model bude vybavený svetlami s technológiou LED a určite zaujme tvarom predných svetlometov, ktoré tvoria harmonický celok s novou farbou karosérie Pearl Blue a lesklými čiernymi doplnkami.

Interiéru dominujú teflonom chránené čalúnenie a poťahy, satelitný navigačný systém Carminat TomTom Live a 3D audio systém Arkamys s úplnou konektivitou (USB, audio konektor).

Ďalšou novinkou je zníženie emisií CO2 u motorov dCi 130 a dCi 150 - v kombinovanom cykle klesli o 20 g/km na 170 g/km. Pod tento úspech sa podpísalo najmä zníženie trenia a starostlivo zvoleným prevodovým pomerom.

Modelový ročník Espace 2011 sa ponesie v znamení verzií, ktoré dopomohli k úspechu tohto modelu:

- Edícia pri príležitosti 25. výročia bude vybavená prehrávačom DVD-DVIX a dvomi sedempalcovými displejmi 16/9 v hlavových opierkach.

- Štedro vybavená verzia Celsium prichádza so sedadlami s vylepšeným bočným vedením, exkluzívnou teflónovou ochranou čalúnenia a novými doplnkami v lesklej čiernej farbe,

- Najvyššia verzia Initiale pokračuje v tradícii svojho exkluzívneho postavenia.

Cestovanie vo vozidlách Renault Espace sa naďalej ponesie v znamení výnimočného komfortu a bezpečnosti priestrannej kabíny.

TECHNOLÓGIE MOTOROV A OHĽADUPLNOSŤ K ŽIVOTNÉMU PROSTREDIU

Renault sa vydal cestou pioniera vo svete trvalej mobility pre všetkých, aby čo najviac ľudí mohlo  pochopiť automobil ako synonymum slobody. Práve tento úmysel priviedol Renault k ambicióznemu cieľu: v oblasti znižovania emisií CO2 sa chce stať najvýznamnejšou európskou automobilkou. Svoj cieľ chce splniť predovšetkým tým, že:

- bude neustále pracovať v základných oblastiach, napríklad na optimalizácii hmotnosti, zlepšovaní aerodynamiky a znižovaní trenia;

- bude zavádzať nové technológie do výroby motorov s vnútorným spaľovaním a bežných prevodoviek;

- zameria sa na oblasť elektricky poháňaných vozidiel, ktoré neprodukujú žiadne emisie CO2.

Dôkazom, že to Renault myslí vážne, je aj parížsky debut najnovšieho dieselového motora 1.6 dCi 130.

Úplne nový agregát postupne nahradí doterajší motor 1.9 dCi. Nováčik sa môže pochváliť nielen znížením zdvihového objemu o 16 percent (v porovnaní s 1.9 dCi), ale najmä inovatívnymi riešeniami, ktoré v porovnaní s 1.9 dCi okresali emisie CO2 približne o 30 g/km a spotrebu o vyše 20 percent. Inovácie zahŕňajú celý rad vylepšení, zriedkavých v danom segmente, predovšetkým o systém Stop&Start, nízkotlakový systém recirkulácie výfukových plynov EGR, systém Energy Smart Management a variabilné vírenie vzduchu vo valci.

Nový motor sa aj napriek nižšiemu zdvihovému objemu vyrovná svojmu predchodcovi, avšak k rovnakému maximálnemu výkonu 96 kW (130 k) pridáva lepší krútiaci moment (320 Nm) dostupný širokom pásme otáčok.

Motor 1.6 dCi 130 sa začne predávať na jar budúceho roka a spočiatku sa bude montovať do MPV modelového radu Mégane. Pod kapotou modelu Renault Grand Scénic dosiahne kombinovanú spotrebu 4,5 l/100 km a emisie CO2 na úrovni iba 119 g/km.


Zdroj: RENAULT Slovensko

Zdieľajte správu vo Vašej obľúbenej sociálnej sieti: Bookmark and Share Subscribe


Chcete uverejni tto sprvu na Vaej strnke ? Pouite nasledovn kd.

Autor: admin
 

Hodnotenie lnku

Priemern hodnotenie: 5
Hlasov: 1

Vynikajci

Zvote poet hviezdiiek:

Vynikajci
Vemi dobr
Dobr
Priemern
Zl

Monosti

Svisiaca tma

RENAULT Slovensko

Vytvoil Webdesign Dra-go.cz

as potrebn k spracovaniu strnky 0.07 seknd