Štúdia automobilu Fuso Canter E-CELL s elektrickým pohonom na akumulátor

Publikovan: 27.09, 2010    Tma: Mitsubishi Fuso Truck & Bus Corporation

Hannover (26. septembra 2010) - Daimler Trucks predstavuje na Medzinárodnom automobilovom veľtrhu úžitkových vozidiel ako svetovú premiéru svoju štúdiu elektrického nákladného automobilu. Spoločnosť Mitsubishi Fuso Truck & Bus Corporation (MFTBC), patriaca do divízie Daimler Trucks, predstavuje v Hannoveri model Fuso Canter E-CELL s elektrickým pohonom na akumulátor. So štúdiou E-CELL Daimler Trucks dôsledne realizuje svoju globálnu iniciatívu Shaping Future Transportation za mobilitu bez emisií. S dojazdom asi 120 kilometrov sa Canter E-CELL jazdiaci takmer bez hluku a bez výfukových plynov ideálne hodí pre centrá aglomerácií a ďalšie ekologicky citlivé oblasti.

Fuso predstavuje štúdiu vozidla Canter E-CELL

Dr. Albert Kirchmann, prezident a CEO spoločnosti MFTBC: "Fuso Canter E-CELL je po úspešnom uvedení nášho ľahkého nákladného vozidla Fuso Canter Eco Hybrid naším ďalším logickým krokom na ceste k mobilite s nulovými emisiami. Štúdia podčiarkuje stratégiu spoločnosti Fuso ponúknuť zákazníkom na každý účel použitia najčistejšiu technológiu pohonu, ktorá zároveň najviac šetrí zdroje."

Fuso predstavuje štúdiu vozidla Canter E-CELL takmer zrelú na praktické využitie na príklade modelu Fuso Canter 3S13 s celkovou povolenou hmotnosťou 3,5 tony. Akumulátory sa nachádzajú v ráme podvozku. Fuso Canter E-CELL sa úplne zaobíde bez spaľovacieho motora, a preto má nulové emisie. Nová štúdia vozidla od MFTBC ponúka najnovšiu technickú úroveň a ukazuje, že elektrická mobilita je vďaka najmodernejšej technológii v blízkej budúcnosti možná aj pre nákladné vozidlá.

Fuso Canter stavia na ohľaduplnosť voči životnému prostrediu

MFTBC vo všetkých modeloch ľahkého nákladného vozidla Fuso Canter stavia na ohľaduplnosť voči životnému prostrediu. Najpredávanejšie nákladné vozidlo divízie Daimler Trucks je popri novej štúdii s elektrickým pohonom k dispozícii aj v hybridnej verzii a s konvenčným dieselovým motorom. Medzitým jazdí už takmer 1000 exemplárov vozidla Fuso Canter Eco Hybrid po cestách Japonska, Austrálie, Hongkongu, Írska, ako aj v rámci rozsiahleho pokusu v britskej metropole Londýn. V závislosti od globálnej oblasti použitia ušetrí Canter Eco Hybrid s dieselovo-elektrickým hybridným pohonom desať až pätnásť percent pohonnej látky. V dvojtonovej verzii je Canter Hybrid v Japonsku s účinnosťou pohonnej látky 8,6 litra na sto kilometrov v súčasnej dobe nákladným automobilom s najmenšou spotrebou vôbec.

Aj aktuálny Fuso Canter v európskej verzii s dieselovým motorom hrá z hľadiska vplyvu na životné prostredie prvú ligu: ľahký nákladný automobil dosahuje vo všetkých variantoch hmotnosti, motora a výkonu hodnoty nižšie, ako sú limity v súčasnosti najprísnejšej dobrovoľnej emisnej normy EEV (Enhanced Environmentally Friendly).

Spoločnosť Mitsubishi Fuso Truck & Bus Corporation (MFTBC)

Spoločnosť Mitsubishi Fuso Truck & Bus Corporation (MFTBC) so sídlom v japonskom Kawasaki je jedným z popredných výrobcov úžitkových vozidiel v Ázii. V roku 2009 podnik predal 99 500 vozidiel, medzi nimi ľahké, stredné a ťažké nákladné automobily, ako aj autobusy. 85 percent akcií MFTBC patrí koncernu Daimler AG. MFTBC je súčasťou divízie Daimler Trucks koncernu Daimler AG.


Zdroj: Mitsubishi Fuso Truck & Bus Corporation

Zdieľajte správu vo Vašej obľúbenej sociálnej sieti: Bookmark and Share Subscribe


Chcete uverejni tto sprvu na Vaej strnke ? Pouite nasledovn kd.

Autor: admin
 

Hodnotenie lnku

Priemern hodnotenie: 0
Hlasov: 0

Zvote poet hviezdiiek:

Vynikajci
Vemi dobr
Dobr
Priemern
Zl

Monosti

Svisiaca tma

Mitsubishi Fuso Truck & Bus Corporation

Vytvoil Webdesign Dra-go.cz

as potrebn k spracovaniu strnky 1.11 seknd