Kia Motors sa na parížskom autosalóne sústredí na dizajn a technológiePublikovan: 26.09, 2010 Tma: Kia
„Koncepčné
vozidlo akým je POP mohlo vyjsť jedine od nás,“ vysvetľuje
Gregory Guillaume. „Dizajnéri majú
málokedy možnosť začať takpovediac na zelenej lúke
– a je naozaj skvelé byť v pozícii, ktorá
vám dáva takú slobodu.“ Okrem konceptu POP
bude Kia vystavovať aj mnohé atraktívne sériovo vyrábané modely,
ktoré posilňujú jej odhodlanie rozvíjať svoj dizajnový štýl
a aplikovať ho do praxe v podobe reálnych modelov.
Kraľovať medzi
nimi bude úplne nový zástupca segmentu D nazvaný Kia Optima.
Tento nový model absolvuje na parížskom autosalóne svoj európsky
debut a vo vybraných európskych krajinách sa dostane do predaja už
v priebehu tohto roka. V západnej Európe sa začne predávať v roku
2011. Tento nový model stelesňuje niečo, čo Peter Schreyer nazýva
„odvážnou, atletickou a vizuálne športovou energiou“, a čo sa
prejavuje od zovňajška až po podmanivé jazdné vlastnosti vozidla.
Očakáva sa, že tento model výrazne zvýši podiel značky Kia v D-
segmente.
Druhý dizajnovo
orientovaný sériový model, ktorý Kia predstaví
v Paríži, bude nové, očarujúce kompaktné SUV Kia Sportage,
ktoré si už od svojho uvedenia na trh získava priazeň médií aj
verejnosti. Ponuku pohonných jednotiek pre nový Sportage čoskoro
doplnia dva nové motory – oba majú menší zdvihový objem, obsahujú
úsporné technológie a v záujme maximálnej hospodárnosti sa montujú
výhradne do vozidiel s pohonom jednej nápravy a so šesťstupňovou manuálnou
prevodovkou. Na dôkaz svojho odhodlania
minimalizovať negatívny vplyv vozidiel na životné prostredie bude
Kia v Paríži vystavovať aj niekoľko „zelených“ modelov.
Trojica ekologicky zameraných vozidiel – nízkoemisné verzie modelov
Kia cee’d a Venga a novátorský koncept Kia Sportage s pohonom typu
„mild hybrid“ – má priemernú hodnotu emisií CO2
len 108 g/km a v rámci stánku bude vystavená v samostatnej „zelenej
zóne“. Stánok spoločnosti
Kia Motors sa nachádza v hale 5.2. Tlačová konferencia, v rámci
ktorej hlavný dizajnér Peter Schreyer oficiálne odhalí nový koncept
POP, sa začne 30. septembra 2010 o 16:30 hod. * Uvedené
údaje nie sú finálne. Spoločnosť
Kia Motors Sales Slovensko, s.r.o., je výhradným distribútorom automobilov
značky Kia na Slovensku, kde pôsobí
od októbra roku 2005. Kia Motors zaznamenala za prvý
polrok 2010 predaj 1881 osobných vozidiel,
čo predstavuje 6,79 % podiel na slovenskom trhu a zatiaľ
3. miesto podľa hodnotenia vozidiel M1
najpredávanejších značiek na slovenskom trhu. Kia Motors Sales Slovensko,
s.r.o. je Platinovým partnerom Slovenskej futbalovej reprezentácie.
Zdroj:
Kia Motors Sales Slovensko
Autor: admin
|
Svisiace odkazyNajtanej lnok na tmu Kia: Kia uvádza nový systém pohonu všetkých kolies Dynamax pre model Sportage Hodnotenie lnkuHlasov: 0 Monosti |