Najnovší koncept PEUGEOT: dvojsedadlový roadster s futuristickým vzhľadomPublikovan: 23.09, 2010 Tma: Peugeot
S túžbou odhaliť túto
ohromujúcu kreativitu a osláviť 200. výročie PEUGEOT , niektoré
vzrušujúce nápady sa spojili s inými ambíciami : zvýraznenie obrovských
možností, ktoré ponúka využívanie elektrickej oblasti a vytvoriť
nové vodičské pocity. S týmto účelom, inžinieri a štylisti preskúmali
históriu značky Peugeot s cieľom nájsť čo najradikálnejšie riešenie
využijúc ako základ silu futuristických ideí spolu s neuveriteľným
výkonom a pocitom pri jazde. Peugeot je jedinou
značkou , ktorá uvádza ponuku globálnej mobility pre tak automobily
osobné ako aj úžitkové, skútre , bicykle vrátane širokej ponuky
v rámci servisných služieb. Prítomná v 160 krajinách sveta prostredníctvom
10 000 kontraktných miest , značka Peugeot spája svet náročnosti
a emócií. V roku 2009, značka Peugeot predala 1 842 000 automobilov
a stala sa prvou francúzskou značkou vo svete a 10- tou
svetovou automobilovou značkou celkom. 50 % predaných peugeotov emituje
menej ako 14 g CO2.Po silných 200 rokoch inšpirácie, PEUGEOT v roku
2010, obnovuje svoje štylistické línie, svoju vizuálnu identitu,
kompletizuje ponuku globálnej mobility a potvrdzuje svoje medzinárodné
ambície. Značka pokračuje vo svojom rozvoji uvedením modelu
RCZ, automobilu mimo série, modelu ION, 100% elektrického auta, modelu
408 v Číne a s novými 3 modelmi v Latinskej Amerike a taktiež rozvojom
svojej ponuky mobility“ a la carte “ MU by Peugeot.
Zdroj:
peugeot
Autor: admin
|
Svisiace odkazyNajtanej lnok na tmu Peugeot: Najnovší koncept PEUGEOT: dvojsedadlový roadster s futuristickým vzhľadom Hodnotenie lnkuHlasov: 0 Monosti |