Praha (17. augusta 2010) - Spoločnosť Mio Technology, jeden z
popredných výrobcov prenosných navigačných zariadení (PND), spúšťa na
Facebooku
svoju súťaž "Virtuality Meets Reality" (Prelínanie virtuality s
realitou) na stránke fanúšikov Mio na adrese http://www.facebook.com/
miobuzz. Ako výrobca zameraný na poskytovanie komplexných a presných
navigačných
informácií vyzýva teraz Mio užívateľov z celého sveta, aby zaobstarali a
zdieľali fotografie, na ktorých ich GPS zariadenia ukazuje obrázok
rovnakého
miesta, na akej sa práve pozerajú cez predné sklo auta.
Dvadsať
najobľúbenejších fotografií bude odmenených
Pre zapojenie do súťaže nahrajte v dobe od 16. do 31. augusta vašu fotografiu
na stránku fanúšikov Mio na Facebooku (vyhľadajte "MioBuzz") a
požiadajte priateľov, aby označili, že sa im táto fotografia páči. Dvadsať
najobľúbenejších fotografií bude odmenené limitovanou sériou 2GB USB diskov s
originálnym dizajnom Mio Spirit.
"Chceme sa podeliť o každodenné skúsenosť, ako nám naše navigačné
zariadenia pomáhajú vnímať okolité prostredie - či už ako potvrdenie správnosti
našej trasy alebo ako ukážku, ako by malo vyzerať okolie, keď cestujeme na neznáme
miesta," hovorí Rick Liao, riaditeľ Mio pre globálnu marketing a obchodné
aktivity v Ázii. "Prostredníctvom tejto súťaže môžu užívatelia zdieľať s
ostatnými okamihy, ktoré prežívajú pri používaní svojich Mio navigáciou, a tiež
komunikovať na Facebooku s ostatnými fanúšikmi z celého sveta."
Mio spustilo stránku svojich priaznivcov na Facebooku v októbri
2009 a do augusta 2010 sa k
nej pripojilo 2 254 fanúšikov z 19 krajín. Navštívte
http://www.facebook.com/miobuzz, aby ste sa dozvedeli viac. Ak chcete získať viac informácií o produktoch spoločnosti Mio a maloobchodných
cenách, navštívte, prosím, www.mio.com/sk alebo kontaktujte vášho
regionálneho zástupcu Mio.
O spoločnosti Mio
Spoločnosť Mio Technology vyvíja a predáva výrobky, ktoré svojim užívateľom
umožňujú využiť posledné novinky v mobilných službách. Spoločnosť bola založená
v máji
2002 a
teraz pôsobí na Taiwane, v Číne, Európe, Severnej Amerike, Austrálii, Japonsku
a Južnej Kórei. Mio Technology celosvetovo zamestnáva viac ako 1700 ľudí a
svoje produkty predáva vo viac ako 58 krajinách. Mio Technology je momentálne
jednotkou na trhu s GPS
v regióne strednej a východnej Európy *. Celosvetovo obsadzuje tretiu priečku.
Mio predpovedá, že mobilný život a mobilný obchod bude v budúcnosti základom
každodenného života. Produkty, zahŕňajúce autonavigácia, osobné navigácie a
navigačné PDA systémy boli vyvinuté so zameraním na potreby zákazníkov. Slogan
značky Mio, "Explore More", teda "Objavte viac", vychádza
zo snahy zlepšiť cesty, ktorými ľudia vnímajú svet, a dať používateľom vedieť,
že ho môžu objavovať jednoducho a slobodne.
Zdroj:
Mio Technology
Zdieľajte správu vo Vašej obľúbenej sociálnej sieti:
Chcete uverejni tto sprvu na Vaej strnke ? Pouite nasledovn kd.