Slováci tento rok vypili už milión hektolitrov piva od Heinekenu SlovenskoPublikovan: 30.07, 2010 Tma: Heineken SlovenskoV horúcich letných dňoch
sa osobitne darí nealkoholickému pivu, ktorého predaj rastie ešte
dynamickejšie - za rovnaké obdobie predaj Zlatého Bažanta Nealko
vzrástol medziročne o 20 %. Aj to je
dôkazom toho, že nealkoholické pivo sa postupne stáva alternatívou
rôznych nealkoholických nápojov.
"Pokiaľ bude tento priaznivý
vývoj pokračovať, veríme, že v tomto roku by sme napriek ešte
stále nestabilnej ekonomike mohli prekonať
výsledky predaja z minulého roku," hovorí Hana Šimková,
manažérka pre korporátne vzťahy spoločnosti Heineken Slovensko.
Okrem počasia k tomuto
priaznivému výsledku do určitej miery určite prispeli aj Majstrovstvá
sveta vo futbale, ktoré počas celého mesiaca doslova lákali fanúšikov
na futbal a pivo do podnikov. Značka Corgoň v súvislosti s Majstrovstvami
sveta zrealizovala veľmi úspešnú promo súťaž pre svojich spotrebiteľov
s názvom "Buď dvanásty hráč, nominuj sa do Afriky", do
ktorej sa zapojilo približne dvadsaťpäťtisíc spotrebiteľov.
Zdroj:
Heineken
Autor: admin
|
Svisiace odkazyNajtanej lnok na tmu Heineken Slovensko: Na Slovensku sme pre správne čapovanie piva urobili kus práce Hodnotenie lnkuHlasov: 0 Monosti |