On-line akcia I LOVE Green Cities vyhrala v súťaži iF Communication Design Award

Publikovan: 07.07, 2010    Tma: Mio Technology Corporation

Praha (7. júla 2010) - Spoločnosť Mio Technology, jeden z popredných výrobcov prenosných navigačných zariadení, oznamila, že jej on-line akcia s názvom "I LOVE Green Cities" vyhrala v súťaži "iF Communication Design Award 2010". Na rozdiel od iných spoločností, ktoré využívajú pre vytváranie svojich on-line kampaní služieb rôznych agentúr, bola celá on-line kampaň "I LOVE Green Cities" naplánovaná a realizovaná vlastným marketingovým tímom spoločnosti Mio.

Mio_I_love_green.jpg

Kampaň využila populárne sociálne a mediálnej siete Facebook a YouTube

Kampaň využila populárne sociálne a mediálnej siete Facebook a YouTube, aby úspešne prilákala takmer 400 000 návštev z celého sveta s viac ako 110 000 unikátnymi prístupmi počas 60 dní. Mio je jedinou taiwanskou spoločnosťou, ktorá v tejto súťaži vyhrala cenu za "Viral Design". "To dokazuje, že Mio dokáže nielen vyrábať inovatívne produkty, ale prináša kreativitu a inovácie aj do marketingovej taktiky," uvádza Rick Liao, riaditeľ oddelenia Mobile Communication Product.

Do tohtoročnej súťaže "iF communication design award" bolo podaných celkom 1 687 prihlášok. Porota udelila prestížne označenie iF 499krát celkom 480 projektom. Spoločnosť Mio získala v súťaži "iF Communication Design Award 2010" cenu "Viral Design" za virálny projekt v kategórii Digitálne médiá. Predmetom hodnotenia sú "digitálne akcia, ktorá využívajú virálny metódy a podnecujú cieľovú skupinu na posielanie správ". On-line kampaň "I LOVE Green Cities" bola navrhnutá tak, aby ju mohli užívatelia na Facebooku ľahko "zdieľať". Užívatelia vyzývali svoje priateľov, aby hlasovali pre ich obľúbená mesta plná zelene alebo pre články, fotografie a videá s touto tematikou. Pre odovzdanie hlasu stačilo jediné kliknutie.

Mio: sponzor výstavy Shanghai Expo 2010

Spoločnosť Mio ako významný sponzor výstavy Shanghai Expo 2010 vytvorila svoju on-line kampaň "I LOVE Green Cities" ako odozvu na slogan Expa "Lepšie mesto, lepší život". Využila na to najpopulárnejšia sociálna mediálna platformu, Facebook, aby mohla osloviť jeho 400 miliónov aktívnych užívateľov. Na samotnej stránke akcie bol umiestnený a nápadne zobrazený prvok pre "zdieľanie" a pomocou pokročilých programovacích techník sa okamžite ukazovali výsledky hlasovania prebiehajúceho na Facebooku. Ide o originálne riešenie, ktoré nebolo doteraz napodobenina.

Ak chcete získať viac informácií o produktoch spoločnosti Mio a maloobchodných cenách, navštívte, prosím, www.mio.com / sk alebo kontaktujte vášho regionálneho zástupcu Mio.

O spoločnosti Mio

Spoločnosť Mio Technology vyvíja a predáva výrobky, ktoré svojim užívateľom umožňujú využiť posledné novinky v mobilných službách. Spoločnosť bola založená v máji 2002 a teraz pôsobí na Taiwane, v Číne, Európe, Severnej Amerike, Austrálii, Japonsku a Južnej Kórei. Mio Technology celosvetovo zamestnáva viac ako 1700 ľudí a svoje produkty predáva vo viac ako 58 krajinách. Mio Technology je momentálne jednotkou na trhu s GPS v regióne strednej a východnej Európy *. Celosvetovo obsadzuje tretiu priečku. Mio predpovedá, že mobilný život a mobilný obchod bude v budúcnosti základom každodenného života. Produkty, zahŕňajúce autonavigácia, osobné navigácie a navigačné PDA systémy boli vyvinuté so zameraním na potreby zákazníkov. Slogan značky Mio, "Explore More", teda "Objavte viac", vychádza zo snahy zlepšiť cesty, ktorými ľudia vnímajú svet, a dať používateľom vedieť, že ho môžu objavovať jednoducho a slobodne.



Zdroj: Mio

Zdieľajte správu vo Vašej obľúbenej sociálnej sieti: Bookmark and Share Subscribe


Chcete uverejni tto sprvu na Vaej strnke ? Pouite nasledovn kd.

Autor: admin
 

Svisiace odkazy

Hodnotenie lnku

Priemern hodnotenie: 0
Hlasov: 0

Zvote poet hviezdiiek:

Vynikajci
Vemi dobr
Dobr
Priemern
Zl

Monosti

Svisiaca tma

Mio Technology Corporation

Vytvoil Webdesign Dra-go.cz

as potrebn k spracovaniu strnky 0.04 seknd