Aplikácia pre e-mailový marketing Mailkit rozširuje možnosti ankiet
Publikovan: 29.06, 2010
Tma: Xland
Praha (29. júna
2010) - Mailkit predstavuje nové a ešte viac variabilné ankety, ktoré
otvárajú ďalšie
možnosti, ako lepšie komunikovať so zákazníkmi. Vďaka novým
anketám teraz môžu používatelia aplikácie Mailkit príjemcom
e-mailových kampaní tento prepych dopriať. Ankety prešli výraznými
zmenami vo
všetkých ich častiach - zmenili sa možnosti ich vytvárania, rozšírili sa
varianty ich vzhľadu a ich vyhodnocovanie je teraz oveľa detailnejšie. Poskytovateľom
služby Mailkit je softvérová spoločnosť Xland. CZ.
V nových
anketách je dostupných až 5 rôznych typov hlasovania Okrem štandardného vzhľadu ankiet je novo možné k úpravám používať šablóny, a
preto je ľahké si vytvoriť akúkoľvek anketu v požadovanom vzhľade a
prispôsobenú vlastným potrebám, bez akýchkoľvek obmedzení či hraníc. V nových anketách je dostupných až 5 rôznych typov hlasovania. Respondent môže
hlasovať pre jednu jedinú preddefinovanú odpoveď, označiť viac odpovedí
súčasne, ohodnotiť odpoveď na stupnici od 1 do 5, alebo môže napísať odpoveď
vlastnú Všetko v závislosti na jednoduchom nastavení.
Mailkit tiež
pamätá na štatistiky ankiet Mailkit tiež pamätá na štatistiky ankiet, a to aj nad rámec jednoduchých súhrnných
výsledkov. Reporty zaznamenávajú konkrétne hlasovania jednotlivých respondentov
aj čas hlasovania, a preto používatelia aplikácie budú mať vždy dokonalý
prehľad o tom, kto, akým spôsobom a kedy na ankety hlasoval. Novými prieskumov si Mailkit upevňuje svoju pozíciu medzi najkomplexnejšími
aplikáciami pre emailový marketing na celosvetovom trhu.
Zdroj:
Xland. CZ
Zdieľajte správu vo Vašej obľúbenej sociálnej sieti:
Chcete uverejni tto sprvu na Vaej strnke ? Pouite nasledovn kd.
| |
Hodnotenie lnku
Priemern hodnotenie: 0 Hlasov: 0
|
Svisiaca tma