Accor Services mení svoje meno na Edenred

Publikovan: 09.06, 2010    Tma:  Accor Services Slovakia

Bratislava (9. júna 2010) - Z dôvodu navrhovaného rozdelenia podnikania skupiny Accor v oblasti hotelierstva (Accor Hotels) a predplatených služieb (Accor Services) mení Accor Services svoje meno na Edenred. Pôsobiac v 40 krajinách, Edenred je svetovým lídrom v predplatených poukážkových systémoch ako Ticket Restaurant, Ticket Alimentation, Ticket CESU, Childcare Vouchers, Ticket Car, Ticket Clean Way, Ticket Compliments, Kadeos, a ďalších. Poskytovaním zamestnaneckých a verejných benefitov alebo riešení, ktoré pomáhajú zvyšovať výkonnosť organizácií, produkty Edenred-u mnohonásobne uľahčujú každodenný život ľudí mnohými spôsobmi.

Riešenia Edenredu denne využíva až 33 miliónov ľudí

Takmer 500 000 zákazníkov zo súkromného a verejného sektora benefituje z prinášaných inovácií a 1,2 milióna poskytovateľov služieb sa pridalo do siete partnerov. V roku 2009 spoločnosť vygenerovala celkový objem vydaných poukážok a kariet v hodnote 12,4 miliardy Eur1, z toho viac ako 50% na rozvíjajúcich sa trhoch, tzv. „emerging markets“.

Opierajúc sa o 50 ročné skúsenosti v oblasti predplatených služieb, nová identita nám umožní potvrdiť našu pozíciu zodpovedného, priekopníckeho, globálneho lídra,” hovorí Jacques Stern, zástupca výkonného riaditeľa spoločnosti Accor zodpovedného za podnikateľké aktivity v oblasti služieb. “Edenred sa zameriava na inováciu s cieľom vystupňovať rast a celosvetovo poskytovať riešenia, ktoré vytvárajú väzby medzi ľuďmi.”

Značka, ktorá znamená veľa

“Edenred” predstavuje silý prísľub k rastu, ako je obsiahnuté vo firemnom projekte Eden. “Eden” je odvodené z počiatočných písmen francúzskeho mena projektu “Entreprendre Différemment Ensemble” (podnikať, inak, spolu). Tento projekt, uvedený v januári 2010 medzi 6 000 zamestnancov spoločnosti, sa opiera o päť kľúčových hodnôt: podnikateľského ducha, inováciu, výkon, jednoduchosť a zdieľanie. “Eden” tiež znamená “raj” v ôsmich jazykoch, čím odráža ideu blahobytu a prospechu, ktorú riešenia Edenredu prinášajú pre jednotlivcov aj organizácie. “Red” (červená) odkazuje aj na červenú guľu, ktorá je symbolom produktov spoločnosti úspešne vyvíjaných počas uplynulých 50 rokov. V španielčine znamená „sieť, spájanie“, naznačuje väzby ktoré spájajú klientov súkromného a verejného sektora, zamestnancov, občanov, partnerov a vládne organizácie.

Nové firemné  logo pozostáva z niekoľkých komponentov, ktoré mu dodávajú osobitú identitu: červená guľa symbolizujúca rôzne produkty a služby; počiatočné písmeno názvu, ktoré vytvára pocit spolupatričnosti; zemeguľa označujúca globálnu prítomnosť spoločnosti a štvorec, ktorého moderné prevedenie a tvar vyvolávajú predstavu súčasných spoločenských sietí.

Značka Edenred je zameraná na ľudí, je priateľská, optimistická a inovatívna,” dodala Eliane Rouyer-Chevalier, výkonná viceprezidentka Edenredu zo sekcie pre Firemnú a finančnú komunikáciu. “Premietne náš imidž a vybuduje povedomie o našej spoločnosti vo všetkých súčasných aj v budúcnosti pôsobiacich krajinách.

Širokospektrálne uvedenie

Uvedenie Edenredu v 40 krajín pozostáva z troch komponentov:

Špeciálne podujatia. V pondelok 7. júna sa uskutočnila premiéra ohlásenia nového názvu spoločnosti jej 6 000 zamestnancom. 8. júna slúžilo 40 obrovských červených gulí ako kulisa pre verejné odhalenie značky. V tento deň sa konali podujatia pre partnerov Edenredu vo viacerých krajinách . V Paríži bola nová identita predstavená na Esplanade de la Défense, vedúcej obchodnej štvrti Európy, s cieľom predstaviť záväzok spoločnosti dodávať blahobyt a motiváciu firmám aj spoločnosti vôbec.

Online a offline reklamná  kampaň s vizuálmi vyzdvihujúcimi tému červenej gule po celom svete. Cielením na „opinion lídrov“ kampaň využíva pre odhalenie nového názvu tajomné upútavky a poukazuje na každodenný kontakt medzi Edenredom a všetkými zúčastnenými stranami.

Marketingová kampaň, ktorá vyzdvihne dôležitosť aspektu “výnimočnej udalosti”, aby vytvorila rozruch okolo novej značky na internete. Upútavacia webstránka (www.enjoyredexperience.com) bola spustená on-line 4. júna s hlavnou témou kampane – obrovskými červenými guľami. Od 9. júna sú na webových stránkach spoločností dostupné obrázky a videá z podujatí Edenredu, ktoré sa konali na celom svete. Zároveň budú na Facebooku, Flickri, YouTube, Orkute a ďalších kľúčových sociálnych sieťach a mediálnych prostriedkoch postupne v reálnom čase uverejňované informácie o dianí súvisiacom s odhalením novej identity.

Na výročnom aj mimoriadnom valnom zhromaždení dňa 29. júna 2010 budú akcionári Accor SA hlasovať o navrhovanom rozdelení. Začiatok obchodovania s akciami Edenredu začne na transatlantickej akciovej burze NYSE Euronext™ v Paríži dňa 2. júla 2010.

Zdroj: Accor Services

Zdieľajte správu vo Vašej obľúbenej sociálnej sieti: Bookmark and
 Share



Chcete uverejni tto sprvu na Vaej strnke ? Pouite nasledovn kd.

Autor: admin
 

Hodnotenie lnku

Priemern hodnotenie: 0
Hlasov: 0

Zvote poet hviezdiiek:

Vynikajci
Vemi dobr
Dobr
Priemern
Zl

Monosti

Svisiaca tma

 Accor Services Slovakia

Vytvoil Webdesign Dra-go.cz

as potrebn k spracovaniu strnky 1.59 seknd