Algotech úspešne dokončil certifikáciu Avaya Joint Service Delivery

Publikovan: 07.06, 2010    Tma: Algotech

Praha (7. júna 2010) - Algotech, popredný dodávateľ riešení kontaktných centier v strednej a východnej Európe (CEE), úspešne absolvoval certifikáciu Avaya pre štatút Joint Service Delivery (SAD). Proces certifikácie potvrdil, že Algotech je schopný realizovať servis a implementáciu produktov spoločnosti Avaya na najvyššej úrovni. Vďaka vysokej kvalite služieb získal Algotech prestížnu certifikáciu SAD, čo je spolu s predtým získaným Platinum partnerstvom najvyššie ocenenie vo svete Avaya.

Projektové a servisné služby pre zákazníkov Algotechu

Toto zaradenie a certifikácia umožnia ďalej skvalitňovať projektové a servisné služby pre zákazníkov Algotechu, ktorý takto získava aj rozšírený prístup k podpore zo strany Avaya ako výrobca.  Úspech väčšiny projektov v oblasti ITC závisí aj na tom, ako spoľahliví a kvalitní sú partneri pri ich implementácii. Dôležitým vodítkom sú preto certifikácie, ktoré garantujú vysokú kvalitu implementačných a poradenských firiem. Významným ocenením kvality svojich služieb sa môže pochváliť aj spoločnosť Algotech, ktorá získala najvyššie partnerský a implementačné štatút Joint Service Delivery (SAD) od význačného výrobcu na trhu telekomunikačných technológií, spoločnosti Avaya.

Záruka kvalitnej pomoci  a poradenstva

Táto certifikácia znamená pre zákazníkov spoločnosti Algotech nielen záruku kvalitnej pomoci  a poradenstvo, ale umožní im využiť aj ďalšie benefity, ktoré vďaka statusu SAD Algotech získa. Medzi ne patrí napríklad možnosť širšieho využitia technickej podpory zo strany Avaya, štatút preferovaného partnera pre projekty spoločnosti Avaya v Česku av neposlednom rade aj nižšie ceny pri nákupe programov, ďalej podpora softvérová (SS) a možnosť získania novších verzií softvéru formou upgrade (SSU).

Počas náročného certifikačného procesu musel Algotech preukázať, že úplne splnia všetky požiadavky Avaya na vzdelanie jednotlivých členov projektového tímu, ale aj na kvalitu riadenia procesov. Bolo tak potrebné napríklad doložiť správnu implementáciu a používanie CRM, vrátane flexibility celého systému a schopnosti ho prispôsobiť požiadavkám zákazníka. Jednou zo základných podmienok bol tiež dostatočný počet certifikovaných odborníkov, existujúce  a vybavený servisné sklad alebo funkčné riadenie procesov údržby a podpory zákazníkov. Certifikačný tím spoločnosti Avaya ocenil okrem iného tiež veľmi dobre spracovanú dokumentáciu  pre proces certifikácie.

František Zeman, generálny riaditeľ Algotechu, úspešnú certifikáciu komentuje: "Algotech nie je v projektoch založených na produktoch Avaya žiadnym nováčikom. Napriek tomu je pre nás certifikácia JCD dôležitým medzníkom a tiež prestížnym ocenením kvality našej práce. "ákazníci, ktorí chcú nasadiť produkty Avaya vo svojich projektoch tak majú vďaka certifikáciu záruku, že sa im tak zo strany spoločnosti Algotech, tak Avaya dostane maximálne možnej podpory a vysoko kvalitného poradenstva. "

O spoločnosti Algotech

Spoločnosť Algotech je popredný regionálny poskytovateľ riešení v oblasti kontaktných centier v strednej  a východnej Európe. Algotech dodáva komplexné a zároveň flexibilné telekomunikačné a zákaznícke riešenia, ktoré umožňujú firmám je využívať efektívne a prináša im väčší profit. Svoju vedúcu pozíciu  v strednej a východnej Európe sa Algotech snaží udržiavať dôkladným poznávaním lokálnych potrieb spoločností.  Algotech vznikol 1. septembra 2005 spojením štyroch poskytovateľov kontaktných centier - Geomant v Maďarsku, 1TEL v Českej a slovenskom, Lucas v Rumunsku a Algotech v Srbsku a Čiernej Hore -  a založením pobočky Algotech v Poľsku. Centrála spoločnosti je v Budapešti a pobočky sú v Prahe, Bratislave, Varšave, Bukurešti a Belehrade.

Zamestnanci Algotechu sa podieľali na implementácii viac ako 200 kontaktných centier. V Európe bol Algotech dodávateľom telekomunikačných riešení napríklad pre Guest-Tek, American Express, Avon, BAT, Citibank, DHL, EON, First Data International, Global Payments Europe, GTS, ING, Interoute, Lufthansa, Michael Page International, Raiffeisen Bank, Telecom Serbia, Ticket Online, TNT, Unicef  a UPC. Viac informácií nájdete na http://www.algotech.cz. 


Zdroj: Algotech

Zdieľajte správu vo Vašej obľúbenej sociálnej sieti: Bookmark and Share Subscribe


Chcete uverejni tto sprvu na Vaej strnke ? Pouite nasledovn kd.

Autor: admin
 

Hodnotenie lnku

Priemern hodnotenie: 0
Hlasov: 0

Zvote poet hviezdiiek:

Vynikajci
Vemi dobr
Dobr
Priemern
Zl

Monosti

Svisiaca tma

Algotech

Vytvoil Webdesign Dra-go.cz

as potrebn k spracovaniu strnky 2.16 seknd