Pivovar STEIGER prichádza na trh s novou plechovkou pre 12-stupňové pivoPublikovan: 24.05, 2010 Tma: Steiger
„Zlatá farba plechovky i názov STEIGER GOLD evokujú
hlavný slogan značky STEIGER „Čisto
prírodné zlato“. Ten vychádza z profilácie značky postavenej na legende
o dvoch jašteričkách, ktoré pomohli nájsť zlatú a striebornú rudnú
žilu Spitaler v neďalekej Banskej Štiavnici. Zlato a striebro sa už
zo zeme vyťažilo, legenda o zlatom poklade tak pokračuje v zlatistom pive
STEIGER z Vyhní.“, vysvetlil manažér marketingu pivovaru STEIGER Emil
Mihálik. Naopak, pivo STEIGER je
vyrábané klasickou metódou a hlavne, je poctivo uležané v pivniciach,
kde dozrievalo až 60 dní. Je zaujímavé, že výnimočnú chuť klasického
piva STEIGER objavili hlavne pivári v exportných krajinách, kde sa ho
predá niekoľko násobne viac ako na slovenskom trhu. Práve nový obal by mal prispieť k tomu aby si aj slovenský
pivár všimol tento zaujímavý produkt a po jeho degustovaní ocenil prácu
pivovarníkov z najstaršieho slovenského pivovaru, založeného ešte 20 rokov
pred objavením Ameriky.
Zdroj:
Steiger
Autor: admin
|
Svisiace odkazyNajtanej lnok na tmu Steiger: Pivovar STEIGER prichádza na trh s novou plechovkou pre 12-stupňové pivo Hodnotenie lnkuHlasov: 0 Monosti |