PEUGEOT pozýva všetkých užívateľov internetu podeliť sa so svojimi emóciami

Publikovan: 18.05, 2010    Tma: Peugeot

Bratislava (18.mája 2010) - Pri príležitosti výročia 200 rokov, značka PEUGEOT pozýva užívateľov internetu z celej Európy zachytiť emócie, ktoré ich inšpirujú pri automobile budúcnosti. Od 7. mája do 5 októbra 2010 môžu publikovať svoje názory na tému, čím ich inšpiruje automobil zajtrajška na stránke. www.new-peugeot.com. Obrázky, texty a videá  budú  k dispozícii verejnosti, aby  mala možnosť zobraziť, z ktorého hľadiska je pre nich automobil súčasťou ich života.

Je to súťaž , z ktorej vyjdú 4 víťazi za každú tému. Budú vybratí z  26 príspevkov, ktoré získajú najviac hlasov. Výhry sú zaujímavé: VIP víkend na 24H LE MANS, predpremiérové testovanie nových modelov PEUGEOT, nový IPad a rad ďalších.

Témy sú nasledovné :

Náročnosť

Silné emócie sú najlepším motorom vašej výkonnosti .Téma je úzko spojená so športovými momentmi . Výhra: výhercovia môžu získať víkend VIP na 24h Le Mans.

Životné prostredie

Najkrajšie emócie  "príroda". Výhra : zberateľské bicykle "200 rokov" PEUGEOT.

Emócie

Užívatelia sú vyzvaní, aby sa podelili o svoje najkrajšie inšpirácie súvisiace s dizajnom. Výhra : predpremiérové testovanie nových  modelov

Pohyb

Zachytiť a porozprávať  príbeh o pulzovaní mesta. Výhra: víťaz si môže požičať automobily v rámci projektu Mu by Peugeot

Konektivita 

Vonkajší svet a jeho technológií sú vítané. Jednoduchosť a účelnosť. Výhra: adepti v tejto sekcii môžu vyhrať nový špeciálny IPAD.  Vízia: výnimočné dovolenky, výnimočné spomienky, atypické momenty môžu otvoriť dvere do nových destinácií a dobrodružstiev.

O spoločnosti Peugeot

Peugeot je jedinou značkou , ktorá uvádza ponuku globálnej mobility pre tak automobily osobné ako aj úžitkové, skútre , bicykle vrátane širokej ponuky v rámci servisných služieb. Prítomná v 160 krajinách sveta prostredníctvom 10 000 kontraktných miest , značka Peugeot  spája svet náročnosti a emócií.  

V roku 2009, značka Peugeot predala 1 842 000 automobilov a  stala sa prvou francúzskou značkou vo svete a 10- tou   svetovou automobilovou značkou celkom. 50 % predaných peugeotov emituje menej ako 14 g CO2.Po silných 200 rokoch inšpirácie, PEUGEOT v roku 2010, obnovuje svoje štylistické línie,  

svoju vizuálnu identitu, kompletizuje ponuku globálnej mobility a potvrdzuje svoje medzinárodné ambície. Značka pokračuje vo svojom  rozvoji uvedením modelu RCZ, automobilu mimo série, modelu ION, 100% elektrického auta, modelu 408 v Číne a s novými 3 modelmi v Latinskej Amerike a taktiež rozvojom svojej ponuky mobility“ a la carte “ MU by Peugeot. 

Zdroj: Peugeot Slovakia

Zdieľajte správu vo Vašej obľúbenej sociálnej sieti: Bookmark and Share Subscribe


Chcete uverejni tto sprvu na Vaej strnke ? Pouite nasledovn kd.

Autor: admin
 

Hodnotenie lnku

Priemern hodnotenie: 0
Hlasov: 0

Zvote poet hviezdiiek:

Vynikajci
Vemi dobr
Dobr
Priemern
Zl

Monosti

Svisiaca tma

Peugeot

Vytvoil Webdesign Dra-go.cz

as potrebn k spracovaniu strnky 0.04 seknd