Spoločnosť Algotech pokračuje v rozvoji Unified Communication

Publikovan: 17.05, 2010    Tma: Algotech

Praha (17. mája 2010) - Algotech, popredný dodávateľ riešení kontaktných centier v strednej a východnej Európe (CEE), rozširuje portfólio svojich produktov o nové funkcionality založené na Microsoft Office Communication Suite. Užívatelia tak majú k dispozícii nové nástroje pre jednoduchšiu komunikáciu s obchodnými partnermi, zákazníkmi, ako aj v rámci firmy. Riešenie založené na VoIP navyše prináša úsporu na telekomunikačných poplatkoch.

Maximálny komfort so znížením nárokov na obsluhu

Tieto riešenia spoločnosť Algotech okrem iného plne integruje do infraštruktúr založených na platforme Avaya. Platforma Avaya a OCS teda plne kooperuje a prinášajú užívateľovi maximálny komfort so znížením nárokov na obsluhu.

V podmienkach doznievajúcej ekonomickej krízy stále rastie tlak na maximálnu efektivitu využívania všetkých finančných zdrojov i ľudských síl. Jednou z ciest, ako to dosiahnuť je využitie platformy Unified Messaging, ktorý dáva užívateľovi do rúk všetky potrebné nástroje pre jednoduchú komunikáciu. Okrem toho v sebe integruje všetky komunikačné kanály vrátane SMS, e-mailov, Instant Messaging a ďalších aplikácií. Aby toto svojim zákazníkom umožnil, pokračuje Algotech  v spolupráci so svojím technologickým partnerom, spoločnosťou Geomant, v integrácii funkcionalít Microsoft Office Communication Suite do svojich riešení.

Funkčnosť Office Communication Suite priamo v produktoch Algotechu

František Zeman, generálny riaditeľ Algotechu, vývoj vlastných riešení Unified Communicaton komentuje: "Používatelia teraz môžu využívať funkčnosť Office Communication Suite priamo v produktoch Algotechu. Okrem klasického volania na báze VoIP získajú aj rad doplnkových nástrojov. Veľmi efektívna je kompletná integrácia stavu, tzv. presence. V rámci Presence Suite môžu používatelia zdieľať navzájom stavy z rôznych zdrojov, vrátane integrácie mobilné presence, čo umožňuje veľmi podrobné plánovanie času a prácu s ľudskými zdrojmi.“

Riešenie integruje aj  Abuse filter

Okrem hlasovej komunikácie môžu užívatelia využívať instant messaging, ktorý je súčasťou Office Communication Suite. Riešenie od spoločnosti Algotech však prináša aj možnosti odosielať priamo z používateľského rozhrania SMS na mobilný telefón, čo je v poslednej dobe stále silnejúce kanál pre komunikáciu so zákazníkmi aj ďalšími partnermi. Riešenie navyše integruje tzv. Abuse filter chrániaci najmä zákaznícke kontaktné centrá pred zahlcujúcimi útokmi. Nielen pre call centra je potom užitočná aj možnosť nahrávania.
Nové funkcie a pokračujúcej integrácie vlastností Microsoft Office Communication Suite s produktmi spoločnosti Algotech prinesie zákazníkom zníženie nákladov na prevádzku, telekomunikačné poplatky, ale vďaka efektívnejšiemu využívaniu zdrojov tiež redukciu celkových nákladov na vlastníctvo (TCO).  

O spoločnosti Algotech

Spoločnosť Algotech je popredný regionálny poskytovateľ riešení v oblasti kontaktných centier v strednej  a východnej Európe. Algotech dodáva komplexné a zároveň flexibilné telekomunikačné a zákaznícke riešenia, ktoré umožňujú firmám je využívať efektívne a prináša im väčší profit. Svoju vedúcu pozíciu  v strednej a východnej Európe sa Algotech snaží udržiavať dôkladným poznávaním lokálnych potrieb spoločností.


Zdroj: Algotech

Zdieľajte správu vo Vašej obľúbenej sociálnej sieti: Bookmark and Share Subscribe


Chcete uverejni tto sprvu na Vaej strnke ? Pouite nasledovn kd.

Autor: admin
 

Hodnotenie lnku

Priemern hodnotenie: 0
Hlasov: 0

Zvote poet hviezdiiek:

Vynikajci
Vemi dobr
Dobr
Priemern
Zl

Monosti

Svisiaca tma

Algotech

Vytvoil Webdesign Dra-go.cz

as potrebn k spracovaniu strnky 0.65 seknd