STEIGER už aj v zelených 1,5 litrových PET fľašiach

Publikovan: 07.05, 2010    Tma: Steiger

Vyhne (7.mája 2010) - Pivovar STEIGER, a.s., Vyhne, začal v máji expedovať svoju desiatku ,,STEIGER CLASSIC“ 10% (objem alkoholu 4,1%) do veľkoobchodných reťazcov aj v novom balení, ktorým sú 1,5 litrové PET fľaše. Predchádzalo tomu od začiatku roka 2010 testovanie v regióne, ktoré sa stretlo s pozitívnym ohlasom. PET fľaše sú z kvalitného plastu, neprepúšťajú kyslík, lámu slnečné žiarenie, sú odolné voči pádom a majú dobrú stabilitu.

Steiger_10sv_PET_6pack.jpg

Obľuba PET obalov rastie

,,Zákazník si obľúbil aj tento druh obalov a tak sme mu vyšli v ústrety svojim produktom. Pred imidžovou fľašou a adjustážou sme uprednostnili a vyvinuli úžitkové hodnoty ako pevnú, nedeformovateľnú etiketu, možnosť kvalitného uchopenia fľaše a praktickej manipulácie s ňou. Stavili sme pritom na overenú a odskúšanú kvalitu obalu. Naše PET fľaše sú z kvalitného plastu, neprepúšťajú kyslík, lámu slnečné žiarenie, sú odolné voči pádom a majú dobrú stabilitu. Zákazníci majú istotu, že aj v novom obale dostanú svoj kvalitný produkt a práve v obsahu je naša najväčšia výhoda. Aj pri tomto obale ponúkame vysokú kvalitu klasicky vareného a dobre uležaného piva za prijateľnú cenu“, konštatoval vedúci marketingu pivovaru STEIGER Emil Mihálik.

Praktický obal vhodný najmä pre konzumáciu v kolektíve

Dodal, že cieľom predaja piva STEIGER v PET fľašiach nie je dobíjanie nových trhov, ale snaha vyhovieť zákazníkovi a povinnosť byť na trhu s kvalitným produktom v kvalitnom obale, ktorý si žiada. ,,Prinášame pokročilým pivárom kvalitné pivo aj v tomto praktickom obale určenom hlavne na konzumáciu v kolektíve mimo domov, skôr v exteriéri a prírode. Prínosy PET balenia pre zákazníka sú už dostatočne overené – či už ide o opätovnú uzatvárateľnosť, nerozbitnosť, alebo väčší objem. V prípade nášho piva je tu ešte pridaná hodnota piva vyrobenými klasickými výrobnými postupmi z najkvalitnejších surovín a s dostatočne dlhým ležaním. Náročná klasická výroba varením každej stupňovitosti zvlášť, s otvoreným kvasením v spilkách a hlavne dlhodobým zrením v ležiackých pivniciach,  je pre pravú pivnú chuť nenahraditeľná. Takáto výroba spája všetky pivá ktoré STEIGER  vyrába vo Vyhniach, ale aj dováža a distribuuje vo svojej sieti. Kvalita pri zachovaní rozumnej ekonomiky by sa mala z dlhodobého hľadiska vyplatiť“, uzavrel E.Mihálik.

Vlastné i importované pivá

Vyhniansky pivovar je významným distribútorom importovaných značiek Budvar, Zubr a Litovel na slovenskom trhu a okrem toho vyrába vlastné i privátne pivá na čele so značkou STEIGER. Objem predaja všetkých týchto pív za prvý štvrťrok 2010 dosiahol spolu 51 623 hektolitrov (hl), čím sa v porovnaní s rovnakým obdobím roku 2009, zvýšil na 102 percent, ziskovosť firmy sa zvýšila ešte viac.

O pivovare Steiger

STEIGER je najstarším slovenským pivovarom s bohatou tradíciou a takmer nepretržitým varením od roku  1473. Pivo sa v ňom varí na najmodernejších výrobných zariadeniach, ale stále  klasickým postupom otvoreného a dlhodobého kvasenia. Dvojstupňové kvasenie v spilkách a ležiackých tankoch, s dlhodobým ležaním, dáva pivu jedinečnú, vyvážene horkastú  chuť. STEIGER je čisto prírodný produkt, uvarený z pramenitej vody zo Štiavnických vrchov, kvalitného moravského jačmenného pivovarníckeho sladu a najlepšieho chmeľu zo žateckej oblasti.  STEIGER si aj vo vlaňajšom krízovom roku udržal ziskové hospodárenie a dokonca zvýšil celkové tržby zo 14,07 mil. eura na 14,14 mil. eura, pri výstave 180-tis. hl piva z vlastnej produkcie.


Zdroj: Steiger

Zdieľajte správu vo Vašej obľúbenej sociálnej sieti: Bookmark and Share Subscribe


Chcete uverejni tto sprvu na Vaej strnke ? Pouite nasledovn kd.

Autor: admin
 

Hodnotenie lnku

Priemern hodnotenie: 0
Hlasov: 0

Zvote poet hviezdiiek:

Vynikajci
Vemi dobr
Dobr
Priemern
Zl

Monosti

Svisiaca tma

Steiger

Vytvoil Webdesign Dra-go.cz

as potrebn k spracovaniu strnky 1.87 seknd