Pivovar sa tak stal kráľovským a cisárovo
obľúbené pivo jedinečné. Vďaka unikátnemu zloženiu a čistote
surovín od tej doby tvorilo neodmysliteľnú súčasť bohatých a nikdy
nekončiacich šľachtických hostín. Atmosféru hostín
verne priblížia historické kulisy a artefakty, ktoré boli precízne
vybraté a zostavené kurátorom výstavy Mgr. art. Dušanom Sotákom.
„Expozícia je ladená v štýle neskorej renesancie a nastupujúceho
baroka, znázorňuje slávnostné stolovanie, ktoré
prezentuje bohato dekorovaný stôl s prvkami doby.
Zámerom expozície je priblížiť
návštevníkom stolovanie šľachty, rovnako ako aj dobové
džbány a poháre, v ktorých bol kráľovský
nápoj podávaný. Návštevníci si môžu všimnúť
absenciu príborov a keramických tanierov, nakoľko sa v období
Rudolfa II. ešte jedlo rukami“,
povedal o výstave kurátor výstavy Mgr. art. Soták.
Kampaň v historickom
duchu dopĺňa promo vo vybraných puboch, kde počas týždňov kráľovského
menu dostane návštevník kráľovské špeciality podľa vzoru preslávených
hostín. Aj vo vybraných obchodných sieťach pri nákupe piva Krušovice
si môžu zákazníci kráľovsky pochutnať. „Touto cestou by
sme radi pozvali nielen milovníkov zlatého moku na
kráľovské hody s jedinečným českým kráľovským pivom Krušovice“,
hovorí Natalia Ormandy, brand manager značky Krušovice spoločnosti
Heineken Slovensko. Výstava sa uskutoční
v termíne 3.- 8. mája 2010 v bratislavskom nákupnom centre Avion
Shopping
Park, ďalej bude pokračovať v dňoch 10. - 15. mája v košickom
OC Optima, a predposledný májový týždeň od 17. do 22. mája vyvrcholí
v Žiline v OC Dubeň.
Autor: admin
|
Svisiace odkazyNajtanej lnok na tmu Heineken Slovensko: Na Slovensku sme pre správne čapovanie piva urobili kus práce Hodnotenie lnkuHlasov: 0 Monosti |