Predpokladá sa,
že aj v tomto ohľade je motorom intenzívnej zmeny správania firiem
a živnostníkov, finančná recesia. Nestúpajú totiž iba zadané
dopyty ale zvyšuje sa aj počet registrovaných subjektov, ktorým
sú dopyty zasielané. Podľa Vanera sú registrovaní užívatelia
oveľa aktívnejší ako v predošlých obdobiach. „Predtým bolo bežné,
že na dopyt súkromnej osoby, ktorý sa týkal napríklad renovácie
strechy, reagovalo niekoľko dodávateľov. Teraz je to až niekoľko
desiatok konkrétnych ponúk, ktoré dopytujúci dostane v priebehu
niekoľkých
hodín“, hovorí. Všetky takéto systémy
sú užívateľsky veľmi priateľské a ich obsluhu, t.j. zadanie dopytu
a reakciu naň zvládne každý. „Do systému jednoducho zadáte konkrétny
dopyt - oplatí sa zadať ho čo najkonkrétnejšie a doplníte osobné
a kontaktné údaje. Operátori systému ho následne skontrolujú a rozošlú
vhodným registrovaným dodávateľom z dopytovanej oblasti,“ popisuje
Vaner funkcionality systémov ako 123dopyt.sk. Od tej chvíle začnú
na zadaný e-mailový kontakt chodiť konkrétne ponuky, z ktorých si
dopytujúci nezávisle vyberie tú najvyhovujúcejšiu.
Zdroj:
123dopyt.sk
Autor: admin
|
Svisiace odkazyNajtanej lnok na tmu 123dopyt.sk: Online dopytové systémy na Slovensku: Podnikatelia a živnostníci nám veria stále Hodnotenie lnkuHlasov: 0 Monosti |