Za prvý štvrťrok tohto
roka Kia zaznamenala kumulatívny 46,9 % medziročný nárast celosvetových
predajov v počte 471 010 predaných vozidiel. Čína dosiahla najväčší
zisk vďaka predaju 90 131 vozidiel, ktoré predstavujú 147,8 % nárast.
Ostatné regióny zaznamenali rovnako silný kumulatívny medziročný
nárast: 56,3 % na ostatných trhoch (98 419 ks), 38,5 % v Európe* (90 679
ks), 32,5 % v Kórei (105 231 ks) a 13,1 % v Severnej Amerike (86 550
ks). Počas roku 2010 je
naďalej
najlepšie predávajúcim automobilom značky Kia model Cerato z C -segmentu
(na niektorých trhoch známe pod názvom “Forte“) s počtom 32 283
predaných kusov. Nasleduje kompaktné SUV Sportage (17 029), Rio z B
- segmentu v počte 16 970 predaných áut, slovenská Kia cee´d (13
916) a Kia Sorento uzatvára top päťku najpredávanejších vozidiel
značky Kia s počtom 13 481 predaných kusov. Hyoung-Keun Lee,
Prezident
Kia Motors Corporation, povedal: „Rok 2009 sme ukončili
ako najrýchlejšie rastúca automobilka, pričom tento náš trend
je jednoznačne udržaný aj v roku 2010,
nakoľko aj naďalej vidieť pozoruhodné
dvojciferné nárasty predajov. Rovnako
povzbudzujúci je aj vyrovnaný regionálny predaj v tomto roku, hlavne
Európa, Čína a Severná Amerika zaznamenali
kumulatívne predajné výsledky okolo 90 000 predaných vozidiel.“ Poznámky: * Vrátane výsledkov
predaja na trhoch západnej a východnej Európy, ** Ostatné
trhy vrátane trhov Strednej a Južnej Ameriky, Karibiku, Ázie
(okrem
Číny), Pacifiku, Stredného
Východu a Afriky. Kia Motors Corporation
(www.kia.com), jedna z
najrýchlejšie rastúcich automobilových spoločností
na svete, bola založená v roku 1944 a je najstaršou kórejskou
automobilkou. Ako člen automobilovej skupiny Hyundai-Kia Automotive
Group má za cieľ stať sa jednou z vedúcich automobilových značiek
vo svete. V 13 výrobných a montážnych závodoch v 8 krajinách sveta
v súčasnosti automobilka produkuje takmer 1 500 000 vozidiel ročne,
ktoré sú predávané prostredníctvom siete oficiálnych zastúpení
v 172 krajinách sveta. Kia má dnes viac ako 40 000 zamestnancov a
ročné výnosy viac ako 14,6 miliárd USD. Kia Motors je hlavným
partnerom tenisového grandslamového turnaja Australian Open a oficiálnym
automobilovým partnerom Medzinárodnej futbalovej federácie FIFA,
ktorá organizuje majstrovstvá sveta vo futbale. Slogan spoločnosti
Kia Motors Corporation „The Power to Surprise“
vyjadruje odhodlanie spoločnosti prekonávať
očakávania zákazníka pomocou neustálych inovácií
v oblasti automobilového priemyslu. Spoločnosť
Kia Motors Sales Slovensko, s.r.o., je výhradným distribútorom
automobilov
značky Kia na Slovensku, kde pôsobí
od októbra roku 2005. Kia Motors zaznamenala za
prvý štvrťrok 2010 predaj 826 vozidiel,
čo predstavuje 5, 77 % podiel na slovenskom trhu a zatiaľ
6. miesto podľa kumulatívneho hodnotenia najpredávanejších značiek
na slovenskom trhu za prvé tri mesiace roku 2010. Kia Motors Sales
Slovensko, s.r.o. je Platinovým partnerom Slovenskej futbalovej
reprezentácie.
Zdroj:
">
Kia Motors Sales Slovensko
Autor: admin
|
Svisiace odkazyNajtanej lnok na tmu Kia: Kia uvádza nový systém pohonu všetkých kolies Dynamax pre model Sportage Hodnotenie lnkuHlasov: 0 Monosti |