Oracle predstavil novú verziu aplikačnej služby Oracle CRM On Demand R 17Publikovan: 12.04, 2010 Tma: Oracle SlovenskoPraha
(12.apríla
2010) - Nová
verzia
aplikačnej služby Oracle CRM On Demand Release 17 potvrdzuje
odhodlanie spoločnosti Oracle inovovať a prináša širokú paletu
prognostických a analytických funkcií pre získanie praktického
pohľadu dovnútra a zvyšovanie produktivity. Medzi nové
prognostické funkcie služby Oracle CRM On Demand Release 17 patria
flexibilné fiškálne kalendáre pre produktívnejšie riadenie podnikových
operácií, možnosť spracovávať predpovede príjmov aj množstva
výrobkov a priebežne porovnávať informácie s aktuálnymi aj historickými
prognózami pre aktívne riadenie reťazca. Pre pomoc
so zvyšovaním predaja prináša Oracle CRM On Demand Release 17 vylepšenia
v oblasti použiteľnosti a nanovo prepracované používateľské rozhranie,
ktorého veľkosť môžu obchodné tímy meniť podľa svojich predstáv a pomocou nového zobrazenia Head-Up Display rýchlo nájdu
relevantné informácia. Obchodníkom sa v ňom budú lepšie spravovať
zoznamy a pomocou nástroja Oracle Mobile Sales Assistant môžu
prispôsobovať
popisy používané v teréne. Oracle CRM
On Demand Release 17 maximalizuje efektivitu riadenia podnikového
reťazca
pomocou automatických pracovných postupov pre riadenie predaja,
marketingu,
služieb a obchodných kanálov. Zároveň urýchľuje generovanie hodnoty
a poskytuje presné a úplne aktuálne informácie. Oracle CRM
On Demand pomáha šetriť čas potrebný na správu pomocou automatických
nástrojov pre migráciu a načítanie dát. Oracle Migration Tool On
Demand slúži na migráciu úprav z jedného prostredia do druhého
a Oracle Data Loader On Demand na vytváranie, aktualizáciu a mazanie
obrovských objemov dát. Rozšírená
funkčnosť služby Oracle CRM On Demand Release 17 pre správu vzťahov
s partnermi po novom podporuje správu delegovanú na partnerov a
poskytuje
analytické funkcie pre registráciu obchodných prípadov, financovanie,
riadenie reťazca a ďalšie. Oracle CRM
On Demand Release 17 okrem osemnástich doteraz podporovaných jazykov
podporuje po novom taktiež brazílsku portugalčinu a nórčinu. Lokalizácie
spolu s funkciami pre prácu s viacerými menami prispievajú k vyššej
efektivite používateľov a kvalite informácií, lebo používatelia
môžu pracovať vo svojom rodnom jazyku. Oracle CRM
On Demand Life Sciences Edition prináša jedinečné funkcie pre rýchle
obchodné prezentácie plus zjednodušenú správu a vykazovanie vzoriek.
Farmaceutické spoločnosti môžu vďaka tomu dosiahnuť maximálnu
efektivitu každej interakcie, znížiť náklady, skvalitniť distribúciu
a pôsobnosť. Offline klient aplikačnej služby Oracle CRM On Demand
Life Sciences Edition je natoľko reprezentatívny, že sa výborne
hodí pre obchodné rokovania so zákazníkmi. „Pri debatách,
či zakúpiť nový systém CRM, alebo len inovovať súčasný, v mnohých
organizáciách znie základná otázka: „Kedy sa nám to vráti?“,
povedal Robert P. Mahowald, viceprezident spoločnosti IDC. "Obchodná
hodnota aplikácií CRM je nepopierateľná, avšak model nasadenia
formou softvérovej služby ponúka zákazníkom rýchlu návratnosť
investície a predvídateľnosť. V prípade hosťovanej služby CRM,
ktoré poskytuje osvedčené funkcie na podporu produktivity predajného
tímu a aplikácie pripravené pre konkrétne priemyselné odvetvia,
si väčšina používateľov odpovie sama: „Hneď teraz“.“ „Oracle
neustále inovuje a poskytuje zákazníkom vysoko hodnotnú, účinnú
a ucelenú aplikačnú službu CRM, ktorá je bez preháňania najlepším
riešením svojho druhu“, povedal prezident spoločnosti Oracle Charles
Phillips. „Nová služba Oracle CRM On Demand Release 17 pomôže
zákazníkom získať viac praktických postrehov, zvyšovať produktivitu
a dosiahnuť finančnú úsporu. Názorne ukazuje, ako Oracle rieši
základné požiadavky organizácií na lepšiu prácu s obchodnými
príležitosťami a jasné výsledky.“
Autor: admin
|
Svisiace odkazyNajtanej lnok na tmu Oracle Slovensko: Spoločnosť Oracle ocenila svojich najlepších partnerov na Slovensku Hodnotenie lnkuHlasov: 0 Monosti |