SAS Real-Time Decision Manager získal ocenenie Produkt roka 2009
Publikovan: 03.02, 2010
Tma: SAS Slovakia, s. r. o.
Cary, Severná Karolína (3. februára 2010) -
SAS® Real-Time Decision Manager bol vyhlásený ako produkt roka 2009
magazínom Customer Interaction Solution, prestížnym periodikom
mapujúcim novinky v CRM, call centrách a teleslužbách. Ocenený produkt kombinuje SAS® Analytics s biznis logikou
a kontaktnými stratégiami, aby umožnil biznis používateľom vytvárať,
implementovať a dodávať rozhodnutia v reálnom čase a odporúčania na
zinteraktívnenie zákazníckych kanálov – web, call centrá, miesta
predaja, bankomaty, atď.
„Spotrebitelia očakávajú personalizovaný prístup, či už je to cez
web, call centrum alebo na iných kontaktných zákazníckych miestach. SAS®
Real-Time Decision Manager poskytuje inteligenciu, ktorá vedie tento
typ osobnej komunikácie,“ povedal Larry Mosiman, marketingový produkt
manažér pre riešenia SAS® Customer Intelligence.
„Spoločnosti, ktoré spájajú schopnosti lepšieho zážitkového manažmentu
so silnou orientáciou na zákazníka využívajú rozhodujúcu konkurenčnú výhodu.“
SAS® Real-Time Decision Manager je súčasťou balíka SAS
Customer Intelligence, ktorý umožňuje organizáciám prehĺbiť pohľad na
zákazníka, skórovať zákazníka, zosynchronizovať interakcie s ním
a neustále zlepšovať marketingovú výkonnosť. Medzi zákazníkov, ktorí
celosvetovo používajú SAS na podporu svojich zákazníckych iniciatív
v tejto patria napríklad: DeutschlandCard, First Citizens Bank, Grupo Santander, Staples, US Bank a Wolters Kluwer. Víťazi
12. ročníka ocenenia Produkt roka sú
uvedení v januárovom čísle Customer Interaction Solutions, ktorý vydáva
Technology Marketing Corporation (TMC®)
O SAS-e
SAS je popredným poskytovateľom riešení v oblasti business
analytics a odborných služieb. SAS, ktorý má viac ako 10 000
zamestnancov vo viac ako 400 pobočkách v 110 štátoch sveta, využíva
celosvetovo viac ako 44 000 organizácií pre zlepšenie svojej výkonnosti
pomocou spracovania obrovských objemov údajov, čo vedie napr. k
rýchlejším a presnejším strategickým podnikateľským rozhodnutiam,
ziskovejším vzťahom so zákazníkmi a dodávateľmi a dodržiavaniu
regulačných požiadaviek. Od roku 1976 dáva SAS svojím zákazníkom na
celom svete THE POWER TO KNOW®. Na Slovensku má SAS svoje zastúpenie od
roku 1995 a špecializuje sa hlavne na finančný sektor, telekomunikácie,
utility a verejný sektor. Medzi najvýznamnejších klientov SAS na
Slovensku patrí napr.: UniCredit Bank Slovakia, a.s.; VÚB, a.s.;
Allianz – Slovenská poisťovňa Slovensko, a. s.; OTP Banka Slovensko, a.
s.; Slovenská Sporiteľňa, a. s. T-Mobile, a. s.; Orange Slovensko, a.
s.; SPP, a.s., U.S.Steel Košice, s. r. o. a iné. Viac informácií
nájdete na www.sas.com/slovakia.
Zdroj:
SAS Slovakia
Zdieľajte správu vo Vašej obľúbenej sociálnej sieti:
Chcete uverejni tto sprvu na Vaej strnke ? Pouite nasledovn kd.
| |
Hodnotenie lnku
Priemern hodnotenie: 0 Hlasov: 0
|