Analytické nástroje IBM pomôžu zvyšovať obrat a bojovať s fluktuáciou klientov

Publikovan: 23.02, 2010    Tma: IBM

Barcelona (23. februára 2010) - Spoločnosť IBM (NYSE: IBM) oznámila, že firmám Digital +, UPC Broadband a Tesco Mobile sa vďaka využitiu predikatívneho analytického softvéru IBM® SPSS® darí výrazne zlepšovať úroveň spokojnosti klientov. Prostredníctvom softvéru, ktorý IBM získala akvizíciou jedného z lídrov v oblasti analytického softvéru spoločnosti SPSS v druhej polovici roka 2009, dokážu totiž lepšie porozumieť správaniu a preferenciám zákazníkov, a tým predísť ich fluktuácii, zlepšiť interakciu call centier s klientami a zvýšiť úspešnosť marketingových kampaní.  

S rozvojom mobilných služieb dynamicky rastie miera využívania inteligentných telefónov či tabletov

Predstavuje to výzvu pre tradičné portfólio súčasných poskytovateľov komunikačných služieb. Aby dokázali reagovať na požiadavky trhu, musia agresívne reagovať na konkurenčný tlak, znižovať fluktuáciu klientov a optimalizovať produktové portfólio. Musia byť osobnejší a poskytovať klientom relevatné informácie a ponuky.    

"Analytické riešenie od IBM umožňuje poskytovateľom komunikačných služieb pracovať  so všetkými dostupnými údajmi – vrátane neštrukturalizovaných dát – a tým predpovedať obchodné výsledky, sledovať najaktuálnejšie trendy, zlepšovať servis, zvyšovať pridanú hodnotu služieb a znižovať presuny klientov vďaka lepšiemu porozumeniu ich potrieb a správaniu,” povedal Scott Stainken, generálny riaditeľ IBM pre telekomunikačný sektor. „Pri lepšom využití informácií z dostupných kontaktných miest v reálnom čase môžu spoločnosti proaktívne pracovať s klientmi v súlade s ich očakávaniami a preferenciami. Tým zvýšia spokojnosť klientov, čo sa odrazí v raste výnosov a znížení marketingových nákladov.“  

Skúsenosti klientov

Firma Digital +, ktorá  je súčasťou španielskej spoločnosti Sogecable, používa predikatívny analytický softvér IBM SPSS na optimalizáciu svojho call centra predpovedaním správania jednotlivých klientov a proaktívnym riadením operátorov, ktorí zákazníkom dokážu dať aktuálne a cielené odporúčania v reálnom čase.  

UPC Broadband so sídlom v Holandsku poskytuje digitálnu a analógovú televíziu, širokopásmový internet a digitálne telefonické služby individuálnym a firemným klientom. Aby spoločnosť uspela v tvrdej konkurencii, rozhodla sa zamerať na spotrebiteľské správanie a analyzovať dostupné údaje o zákazníkoch. UPC si vybrala softvér IBM SPSS, pretože jej umožnuje jednoducho analyzovať správanie klientov, sociodemografické dáta a produktové preferencie. Na základe týchto analýz dokáže pripraviť lepšie cielené marketingové kampane. 

Tesco Mobile, jedna z najrýchlejšie rastúcich mobilných sietí v UK, sa rozhodla pre IBM SPSS softvér s cieľom budovať lojalitu zákazníkov, chce lepšie porozumieť motivácii, názorom a preferenciám klientov.  Viac informácií o inteligetných riešeniach v telco sektore nájdete na stránke www.ibm.com/smarterplanet/telecom. 

O spoločnosti SPSS

SPSS, spoločnosť  patriaca IBM, patrí k vedúcim svetových poskytovateľom predikatívneho analytického softvéru a analytických riešení. Produktové portfólio – zamerané na zber dát, štatistiky či modelovanie – zachytáva správanie a názory ľudí a predpovedá výsledky budúcich interakcií s klientom. Klienti z komerčnej, vládnej i akademickej sféry na celom svete sa spoliehajú na technológiu SPSS pri získavaní, udržiavaní a raste klientského portfólia. IBM získala spoločnosť SPSS v októbri 2009.  Viac informácií o spoločnosti a akvizícii SPSS nájdete na stránke Akvizicia SPSShttp://www.spss.com.


Zdroj: IBM

Zdieľajte správu vo Vašej obľúbenej sociálnej sieti: Bookmark and Share Subscribe


Chcete uverejni tto sprvu na Vaej strnke ? Pouite nasledovn kd.

Autor: admin
 

Hodnotenie lnku

Priemern hodnotenie: 0
Hlasov: 0

Zvote poet hviezdiiek:

Vynikajci
Vemi dobr
Dobr
Priemern
Zl

Monosti

Svisiaca tma

IBM

Vytvoil Webdesign Dra-go.cz

as potrebn k spracovaniu strnky 0.06 seknd