Rok 2010 sa pre Internet BillBoard bude niesť v znamení expanzie

Publikovan: 04.02, 2010    Tma: Internet Billboard

Bratislava (4. februára 2010) - Spoločnosť Internet BillBoard, významný dodávateľ služieb pre správu internetovej reklamy, zaznamenal v uplynulom roku rast naprieč všetkými svojimi divíziámi. V roku 2010 počíta s ďalším rozširovaním – ako z pohľadu služieb, tak aj v rámci trhov pôsobenia. V roku 2010 spoločnosť počíta s rozšírením pôsobnosti aj na slovenský trh, kde plánuje uviesť prevratnú technológiu tzv. behaviorálneho cielenia reklamy, ktorá výrazne zefektívni reklamné kampane.  

Divízia BillBoard vo svojom portfóliu zahŕňa výmennú bannerovú reklamnú sieť, samotnú  bannerovú a intextovú reklamu. Výmennú sieť serverov, s ktorou operuje na českom a slovenskom trhu, plánuje v roku 2010 významne rozšíriť o nových členov. V oblasti bannerovej reklamy, ktorá je momentálne dostupná v Čechách, sa podarilo dosiahnuť vynikajúce výsledky - výše 9 miliárd impresií za minulý rok.

Špeciálne úspešným bol rok 2009 pre intextovú reklamu. V piatich európskych krajinách pôsobenia (Česko, Slovensko, Poľsko, Rumunsko a Rusko) sa celkovo zaznamenalo až 10 miliárd podčiarknutých slov. Na Slovensku, kde sa intextová reklama spustila v máji minulého roku, tvorí počet doteraz podtrhnutých slov vyše 352 miliónov. Od zavedenia intextovej reklamy sa u nás uskutočnilo 110 kampaní a priemerné CTR (click-through rate – pomer kliknutí a zobrazení reklamy) dosiahlo skvelých 20%. Čo sa týka formátov intextu, spoločnosť Internet Billboard ich momentálne ponúka viacero: Bublina Text, Logo, Flash alebo Video. V roku 2010 plánuje uvedenie noviniek Bublina VIP a SHOP.

 Divízia BBelements dodáva služby a nástroje pre správu reklamných plôch a kampaní predovšetkým agentúram, mediálnym zastupiteľstvám a prevádzkovateľom internetových stránok rôznych veľkostí a jej ťažiskovým produktom je Bbelements Ad Server. Zahraničným prevádzkovateľom internetových stránok (mimo Českej a Slovenskej republiky) spoločnosť ponúka tiež technológiu intextovej reklamy. Tento rok prinesie divízia na trh nové produkty: BB Videotechnológie PBT (behaviorálne cielenie reklamy) a svoje súčasné zastúpenie (Česka republika, Slovensko,  Rumunsko, Poľsko a Rusko) plánuje rozšíriť do ďalších európskych krajín. Počíta sa taktiež s vyvíjaním ďalších technológií, ktoré si súčasný trh internetovej reklamy žiada.


Zdroj: Internet BillBoard

Zdieľajte správu vo Vašej obľúbenej sociálnej sieti: Bookmark and Share Subscribe


Chcete uverejni tto sprvu na Vaej strnke ? Pouite nasledovn kd.

Autor: admin
 

Svisiace odkazy

Hodnotenie lnku

Priemern hodnotenie: 0
Hlasov: 0

Zvote poet hviezdiiek:

Vynikajci
Vemi dobr
Dobr
Priemern
Zl

Monosti

Svisiaca tma

Internet Billboard

Vytvoil Webdesign Dra-go.cz

as potrebn k spracovaniu strnky 4.05 seknd