„Spoločnosť SWAN poskytuje cenovo efektívne elektronické komunikačné
riešenia na vysokej profesionálnej úrovni zákazníkom po celom
Slovensku. Našimi zákazníkmi sú domácnosti aj podnikatelia, ktorým
chceme ponúkať komplexné služby. Mobilná služba SWAN MOBILE dopĺňa našu
ponuku kvalitných dátových a hlasových služieb a predstavuje pridanú
hodnotu pre našich zákazníkov,“ uviedol Stanislav Verešvársky, výkonný riaditeľ spoločnosti SWAN, a.s.
Ponuka SWAN MOBILE. Za cenu len 0,06 €/min. (1,81 Sk) prináša SWAN MOBILE volania na
účastnícke čísla O2 Slovensko a do všetkých pevných sietí v SR. Volania
do ostatných mobilných sietí v SR sú spoplatnené sumou 0,12 €/min.
(3,62 Sk). Súčasťou ponuky je samozrejme aj odosielanie a prijímanie
SMS, MMS a dátové služby. Cena štartovacej SIM karty je 6 €, pričom
karta je prednabitá kreditom vo výške 5 € (150,63 Sk) s DPH.
Záujemcovia o službu SWAN MOBILE si prirodzene môžu ponechať svoje
telefónne číslo od iného operátora. Do konca roka 2009 je predplatená
SIM karta SWAN MOBILE určená pre aktuálnych zákazníkov spoločnosti
SWAN. Komplexné poskytovanie služby bude spustené od januára 2010.
Poznámka: Pri volaniach sa uplatňuje tarifikácia 60+1, t.j. sekundová tarifikácia po prvej minúte.
Bezplatné služby. S kúpou karty získavajú zákazníci spoločnosti SWAN bezplatne balík
štandardných služieb mobilnej komunikácie, ktorý obsahuje zobrazovanie
čísla volajúceho CLIP, zamedzenie zobrazovania čísla volajúceho CLIR,
podržanie a blokovanie hovoru, informácie o zmeškaných hovoroch
prostredníctvom správ SMS. Súčasťou balíka je aj prístup na internet,
či skupinová SMS, MMS a volania do zahraničia. Všetky tieto služby sú
aktivované automaticky.
Vianočná ponuka. V súvislosti s nadchádzajúcimi vianočnými sviatkami pripravila
spoločnosť SWAN špeciálnu ponuku pre svojich existujúcich zákazníkov. V
prípade, že si aktivujú zasielanie elektronickej faktúry za dátové a
hlasové služby spoločnosti SWAN, dostanú SIM kartu k novej službe SWAN
MOBILE zadarmo. Vianočná ponuka motivuje zákazníkov k vyššej efektivite
a zodpovednému správaniu v oblasti využívania prírodných zdrojov.
Zákaznícka linka SWAN MOBILE. Zákazníci využívajúci službu SWAN MOBILE budú mať k dispozícii pre
tento účel zriadenú Zákaznícku linku SWAN MOBILE 929 (alebo 0949 949
929). Zo zahraničia to bude číslo +421 949 949 929. Volania na
Zákaznícku linku SWAN MOBILE budú spoplatnené sumou 0,065 €/min.
Aktivácia a dobíjanie kreditu. Kartu SWAN MOBILE si budú môcť zákazníci zakúpiť na všetkých
predajných miestach a pobočkách spoločnosti SWAN. Úplný zoznam
predajných miest je uvedený na internetovej stránke www.swanmobile.sk.
Po zakúpení karty môžu zákazníci služby SWAN MOBILE využívať okamžite.
Prevolaný kredit si môžu zákazníci SWAN MOBILE kedykoľvek dobiť
prostredníctvom dobíjacích kupónov O2, v sieti bankomatov alebo cez
internet. Poskytovateľom elektronickej komunikačnej služby je
Telefónica O2 Slovakia, s.r.o.
Viac informácií o službe SWAN MOBILE nájdete na internetovej adrese www.swanmobile.sk.
Zdroj:
Telefónica O2 Slovakia, s.r.o.
Autor: admin
|
Svisiace odkazyNajtanej lnok na tmu O2: O2 Slovensko prináša zákazníkom bezplatne mobilnú sociálnu komunitu fring Hodnotenie lnkuHlasov: 0 Monosti |