Najrýchlejší americký športiak Dodge Viper SRT10 má až 7 600 kombinácií vzhľaduPublikovan: 10.12, 2009 Tma: Dodge
Rešpekt
vzbudzujúci 8,4-litrový motor. Srdcom vozidiel Dodge Viper SRT10 2010 zostáva rešpekt
vzbudzujúci 8,4-litrový motor V-10 s výkonom 450 kW (600 konských síl)
a krútiacim momentom 760 Nm. Porovnávacie výkonové parametre, konkrétne
zrýchlenie z 0 na 100 km/hod za menej ako 4 sekundy, čas na 400 metrov
v strednom 11-sekundovom pásme a zrýchlenie z 0 na 160 s dobrzdením na
0 km/hod za rovných 11 sekúnd a najvyššia rýchlosť 325 km/hod naďalej
potvrdzujú, že toto seriózne, závodmi inšpirované dvojmiestne vozidlo s
platnou homologáciou je špičkou bez kompromisov. V rámci modelového roku 2010 bude vyrobených približne 500
vozidiel. Ponuka karosárskych verzií zostáva bezo zmeny a je tvorená
modelmi Roadster a Coupe, pričom ju dopĺňa balík ACR (American Club
Racer). Predstavením dvoch nových farieb karosérie - Toxic Orange Pearl
Coat a Bright Silver Metallic Clear Coat - sa Dodge Viper SRT10 teraz
ponúka v dvanástich rôznych farbách, najčastejšie ponúkaných
alternatívach v rámci jedného modelového roku. 7 600 kombinácií vozidiel. Šesť verzií pásov s
novou širšou konfiguráciou, päť rôznych kombinácií farieb interiéru,
štyri rôzne ponuky kolies a tri druhy lemovania palubných prístrojov
prinášajú spolu viac ako 7 600 kombinácií vozidiel Viper SRT10 2010,
najviac spomedzi všetkých modelových rokov, čo výrazne pridáva na
exkluzivite každého vozidla v porovnaní so všetkými predchádzajúcimi
edíciami. Lepšia akcelerácia vo vysokých rýchlostiach. Novinkou v ponuke modelu Viper je nižší prevodový pomer piateho
prevodového stupňa (zmena z 0,74 na 0,80) na zlepšenie akcelerácie vo
vysokých rýchlostiach. Zrýchlenie z 0 na 322 km/hod sa zlepšilo o 14
sekúnd. Za týmto zlepšením stoja skúsenosti tímu Chrysler Group LLC
Street and Racing Technology na takmer 21 kilometrovom okruhu
Nordschleife v nemeckom Nürburgringu, kde sa počas testov s rekordnými
časmi na kolo v roku 2008 zistilo, že upravený prevodový pomer prináša
lepšiu akceleráciu vo vysokých rýchlostiach a kratší čas na kolo Viper SRT10 prenáša výkon cez dvojkotúčovú spojku ZF Sachs,
ktorá má o 18% nižšiu zotrvačnú hmotnosť, uľahčuje používanie
spojkového pedála a zlepšuje radenie rýchlostí. Prenos výkonu na zadné
kolá zabezpečuje odolná šesťrýchlostná manuálna prevodovka. Brzdový systém je ďalší starostlivo vylepšovaný parameter modelu
Viper SRT10 - 14-palcové brzdové kotúče sú z oboch strán zovierané
viacpiestikovými strmeňmi Brembo 44/40 vpredu a Brembo 42/38 vzadu.
Tento systém prináša špičkový brzdný výkon, menej ako 30,5 metra pri
brzdení zo 100 na 0 km/hod. Interiér modelového roku 2010 sa ponúka v nasledujúcich farbách:
štandardná čierna, čierno-červená s červeným prešívaním, čierno-modrá s
modrým prešívaním, čierna so stredne tmavou bridlicovosivou so stredne
tmavým bridlicovosivým prešívaním a nakoniec čierna s prírodnou
svetlohnedou s prvotriednymi sedadlami potiahnutými kožou, spodný
prístrojový panel a dverové panely predstavené v modelovom roku 2009.
Súčasťou balíka modelu Roadster s čiernou a svetlohnedou úpravou je
sklápacia strecha v ladiacej svetlohnedej farbe. Viper SRT10 ACR 2010. Dodge Viper SRT10 ACR pre rok 2010 dostal novú radiacu páku s
krátkymi dráhami radenia na zlepšenie pocitu z jazdy a výkonových
parametrov. Profil zadného krídla a bočná doska krídla majú nový
dizajn, vďaka ktorému vozidlo dosahuje optimálne aerodynamické
vlastnosti a zvýšený prítlak na zadnú nápravu. Tieto zmeny spolu s
novým prevodovým pomerom piateho prevodového stupňa zvyšujú maximálnu
rýchlosť o 6,5 km/hod. Vylepšené nezávislé zavesenie na všetkých štyroch kolesách
používa veľmi tuhé účinné hliníkové ramená a tehlice kôl. Od
spoločnosti KW automotive North America Inc. pochádzajú športové vinuté pružiny s obojsmerne nastaviteľnými tlmičmi so samostatnými tlakovými nádobkami.
Autor: admin
|
Svisiace odkazyNajtanej lnok na tmu Dodge: V Detroide vyrobili posledné továrensky upravené kupé Dodge Viper generácie 2010 Hodnotenie lnkuHlasov: 0 Monosti |