Nokia N72 je už čerstvo na pultoch
slovenských obchodov. Jej orientačná cena by mala byť 449 €. „Náš výskum ukázal,
že ľudia strávia vybavovaním emailov v priemere päť dní
ročne, čo zodpovedá jednému celému pracovnému týždňu. Polovica
z nás (46 %) si volí email ako cestu pre prijímanie a odosielanie dôležitých
informácií. Pri navrhovaní nového prístroja Nokia E72 sa myslelo
práve na túto skupinu užívateľov, novinka umožňuje svojim majiteľom
byť viac dostupnými a ponúka im komunikáciu kdekoľvek a kedykoľvek,“
povedal v súvislosti s výsledkami výskumu Ukko Lappalainen, viceprezident
spoločnosti Nokia. Nokia E72 nadväzuje
na úspechy modelov E71, a to plnohodnotnou QWERTY klávesnicou
a navyše ponúka nové dôležité funkcie ako je email priamo na úvodnej
obrazovke alebo funkcie pre chat. Nová Nokia E72 sa tiež pýši elegantným
dokonalým vzhľadom a v jej výbave nájdeme tiež najnovšiu verziu
Ovi Maps s A-GPS navigáciou a kompasom alebo päťmegapixelový fotoaparát.
Nokia E72 prichádza
tiež so službou Nokia push email, Nokia Messaging a dnes si užívatelia
po prvý raz môžu nastaviť zasielanie rýchlych správ (IM) priamo
z domovskej obrazovky, a sprístupniť tak komunity ako sú Windows Live™
Messenger, Yahoo! Messenger, Google Talk alebo Ovi Chat. Navyše môžu
chatovať so svojimi známymi alebo kolegami prostredníctvom desktopu
naprieč rôznymi komunitami, a to v reálnom čase.
Viacnásobné emailové účty. Nokia E72 tiež
ponúka možnosť viacnásobných firemných i súkromných emailových
účtov so zvláštnymi profilmi pre prácu a zábavu, ktoré ľuďom
umožnia byť flexibilní v rozhodovaní na koho, kedy, kde a ako
reagovať. Zatiaľ čo pracovné emaily majú postavenie ako najdôležitejšie
správy pre prijatie, neznamená to, že na ne musíme najrýchlejšie
reagovať. Podľa výskumu spoločnosti Nokia polovica respondentov
(49 %) uprednostňuje v odpovediach svojich partnerov pred nadriadenými
(29 %), kolegami (23 %) alebo dokonca pred zákazníkmi (31 %).
Prieskum spoločnosti
Nokia zisťoval rôzne faktory, ktoré ovplyvňujú, ako ľudia
reagujú na všemožné problémy a situácie. Okrem výskumu,
online kampane na http://www.nokia.com/ Výsledky výskumu a reakciu
spoločnosti Nokia si môžete pozrieť tu: http://www.nokia.com/A4664066? Úplný zoznam funkcií,
ktorými disponuje nová Nokia E72 nájdete tu: http://europe.nokia.com/find- * Výskum uskutočnila
spoločnosť ICM medzi 7 826 respondentmi v siedmich krajinách, a to v júli
2009. Výskum sa uskutočnil v týchto krajinách: Veľká Británia,
Rusko, Španielsko, Juhoafrická republika, Spojené arabské emiráty,
Singapur a Taliansko. O spoločnosti Nokia. Nokia je priekopníkom v mobilnej telekomunikácii
a svetovým lídrom vo výrobe mobilných zariadení. Dnes spája ľudí
novými a rôznorodými spôsobmi – kombináciou vyspelej mobilnej
technológie s prispôsobenými službami. To užívateľom umožňuje
byť nablízku veciam, na ktorých im záleží. Ponúka tiež komplexné
mapové podklady pomocou máp NAVTEQ a ďalej technológie, riešenia
a služby mobilných sietí prostredníctvom Nokia Siemens Networks.
Zdroj: Nokia Slovakia, s.r.o.
Autor: admin
|
Svisiace odkazyNajtanej lnok na tmu Nokia: Nové telefóny Nokia 6700 slide a Nokia 7230 - optimalizované pre sociálne siete Hodnotenie lnkuHlasov: 0 Monosti |