Objem internetovej reklamy na Slovensku v treťom kvartáli 2009 mierne klesolPublikovan: 12.11, 2009 Tma: AIMS
Nadpolovičný podiel s 51% si zachovala bannerová
reklama (2,6 mil. €), na druhom mieste s 23% nasleduje riadková
inzercia (1,2 mil. €) a na treťom vyhľadávanie s 16% (0,8 mil. €). V
medziročnom porovnaní veľké nárasty zaznamenalii rich media (+252%) a
lead generation (+139%), naopak prepad zaznamenáva bannerová reklama.
Štvrtinový podiel
telekomunikáciam. V oblasti rozdelenia súčtu príjmov z bannerovej
reklamy a rich médií podľa jednotlivých odvetví patrí štvrtinový podiel
telekomunikáciam s 25,4%, druhá priečka patrí financiám s 18,3% a na
treťom mieste je motorizmus s 13,3%. Štvrté miesto patrí
potravinárskemu tovaru s 9,4% a na piatom mieste sú po prvýkrát s 8,7%
iné rôzne služby, ktoré zahŕňajú napríklad politickú reklamu alebo
reklamu na vzdelávanie.
Zdroj: Asociácia internetových médií
Autor: admin
|
Svisiace odkazyNajtanej lnok na tmu AIMS: Návštevníci internetu deklarujú vysoký záujem o komunitné weby a sociálne siete Hodnotenie lnkuHlasov: 0 Monosti |