„Marketingové a reklamné aktivity
Union poisťovne, a. s., na komunitnom portáli Facebook vnímame ako doplnkovú
formu komunikácie zameranú na mladšiu cieľovú skupinu. Našim cieľom nie je
prvoplánovo propagovať naše produkty či služby, ale zábavnou, odľahčenou
a príjemnou formou ponúkať užívateľom Facebooku témy, ktoré okrajovo
súvisia s našou aktuálnou kampaňou. V tomto prípade je to téma dovolenky
a cestovania,“ uviedol o aktivitách na Facebooku Marek Kopča,
e-commerce špecialista Union poisťovne. Born in the 80's, má viac ako 7 tisíc členov. Facebook ako komunikačné médium využíva vo
svojej kampani aj sesterská spoločnosť Union zdravotná poisťovňa, a. s.
V apríli 2009 podporovala svoj zdravotný program pre študentov formou
špeciálnej Facebook aplikácie a skupiny Born in the 80's, ktorá má
k dnešnému dňu už viac ako 7 000 členov.
Zdroj: Union - poisťovňa
Autor: admin
|
Svisiace odkazyNajtanej lnok na tmu UNION poisťovňa: Union poisťovňa odškodní v plnej výške klientov CK TOMI TOUR Hodnotenie lnkuHlasov: 0 Monosti |