Kampaň Odkazy od T-Mobilu sa stáva historicky najúspešnejšou slovenskou kampaňou

Publikovan: 16.10, 2009    Tma: T-MOBILE SLOVENSKO

Bratislava (16.októbra 2009) - Kampaň Odkazy z prvých mesiacov roka 2009, ktorou slovenský T-Mobile predstavil nový slogan „Zažime to spolu“ zbiera pozitívne ohlasy z celého sveta, množstvo ocenení a stáva sa historicky najúspešnejšou slovenskou kampaňou. Začiatkom októbra získala kampaň na prestížnom festivale Golden Drum v Portoroži dva zlaté a dva strieborné bubny. Štyrmi cenami sa tak agentúra MUW Saatchi & Saatchi s kampaňou pre T-Mobile stala najúspešnejším slovenským prihlasovateľom pre tento ročník Golden Drum.

Úspešné ťaženie mala kampaň Odkazy aj na domácej pôde v rámci odovzdávaní cien Zlatý klinec. Ziskom Grand Prix za celú kampaň, troch zlatých, dvoch strieborných a dvoch bronzových klincov sa zaradila medzi najúspešnejšie kampane v histórii odovzdávania týchto cien.

„Kampaň Odkazy, ktorou sme uviedli na Slovensku nový pozicioning značky a slogan ‚Zažime to spolu‘ je jedinečná nielen počtom ocenení, ale najmä tým, že sa na nej podieľali samotní spotrebitelia, ktorí prostredníctvom televízie, rozhlasu, billboardov a inzerátov v tlači odovzdali svojim blízkym autentické odkazy, vyznania, venovania. Vytvorilo sa tak jedinečné puto medzi spotrebiteľom a značkou. Som naozaj rada, že výnimočnosť tohto konceptu ocenila nielen domáca odborná verejnosť, ale aj poroty zahraničných festivalov a podľa našich dostupných informácií sa kampaň Odkazy stala najúspešnejšou kampaňou na slovenskom reklamnom trhu. A počet ocenení zrejme ešte nie je konečný,“ uvádza Miriam Benčíková-Kušnírová, šéfka marketingovej komunikácie spoločnosti T-Mobile Slovensko.

Popri festivale Golden Drum si získala kampaň Odkazy pre T-Mobile priazeň aj na ďalších podujatiach, kde sa pravidelne umiestnila ako finalista či získala ďalšie ocenenia.

Festival / Podujatie               Zoznam ocenení
Golden Drum (Portorož)               2x Golden Drum, 2x Silver Drum
Golden Hammer (Riga)               Grand Prix, 2x zlato, media folder
Zlatý klinec (Bratislava)               Grand Prix, 3x zlato, 2x striebro, 2x bronz
FLE Media Awards               2x zlato a najinovatívnejší zadávateľ
Cannes Lions               finalista
Cresta Awards               finalista
ADC Europe               finalista

O kampani Odkazy
Agentúra MUW Saatchi & Saatchi v spolupráci s mediálnou agentúrou Mediaedge pripravila kampaň Odkazy pre spoločnosť T-Mobile Slovensko v januári tohto roka pri príležitosti uvádzania nového sloganu Zažime to spolu.

V prvej časti kampane promoval T-Mobile webovú stránku www.miestopretvojodkaz.sk, kde si mohli záujemcovia pripraviť vlastný billboard, printovú inzerciu či navrhnúť svoju verziu televízneho odkazu. Po dvoch týždňoch iniciačnej časti došlo k postupnej, dvojmesačnej realizačnej fáze, kde spoločnosť T-Mobile zrealizovala až 1 500 rôznych odkazov.

Špeciálnou fázou kampane bol aj 14. február 2009, kde si pri príležitosti Valentína mohli vlastné odkazy nahrávať aj návštevníci multiplexu Palace Cinemas. Pri príchode do kina nahrali romantický odkaz, ktorý sa potom premietal v rámci riadneho predstavenia na veľkom plátne pred začiatkom filmu.

Zdroj: T-Mobile Slovensko

Zdieľajte správu vo Vašej obľúbenej sociálnej sieti: Bookmark and Share Subscribe


Chcete uverejni tto sprvu na Vaej strnke ? Pouite nasledovn kd.

Autor: admin
 

Hodnotenie lnku

Priemern hodnotenie: 0
Hlasov: 0

Zvote poet hviezdiiek:

Vynikajci
Vemi dobr
Dobr
Priemern
Zl

Monosti

Svisiaca tma

T-MOBILE SLOVENSKO

Vytvoil Webdesign Dra-go.cz

as potrebn k spracovaniu strnky 0.08 seknd