Poštová banka prináša revolučný sporiaci produkt

Publikovan: 16.10, 2009    Tma: Poštová banka

Bratislava (16. október 2009) - Poštová banka prináša na slovenský bankový trh revolučnú novinku. Neviazaný termínovaný vklad s ročným úročením až 2,5%. Peniaze si klienti môžu kedykoľvek vybrať a neprídu o nasporený úrok. Kampaň, ktorou Poštová banka predstaví svoj nový produkt, sa volá  „Peňažná revolúcia“. Začne sa v piatok, 16. októbra 2009 a potrvá do 31. januára 2010.
Neviazaný termínovaný vklad (NTV) prináša viaceré výhody oproti doterajším bankovým produktom. Klient si môže svoje peniaze alebo ich časť kedykoľvek vybrať a pritom nepríde o nasporený úrok. Poštová banka garantuje ročný úrok 2,5%, ktorý je porovnateľný s úrokmi na termínovaných vkladoch s ročnou viazanosťou, pričom založenie a vedenie NTV je zadarmo.

Minimálna počiatočná výška vkladu je 5 000 € (150 630 Sk). Klientom sa však môže uďeľovať výnimka a to v podobe minimálneho počiatočného vkladu 1 000 € (30 126 Sk).  NTV si môže zriadiť iba fyzická osoba.

Klient si môže vložiť počiatočný vklad hotovostne ale aj bezhotovostne. Majitelia môžu z NTV priebežne vyberať a to na každej pošte alebo pobočke Poštovej banky.

Úročenie vkladu:
od do úrok
0 € [0 Sk] 1000 € [30 126 Sk] 0,01 % p.a.
1000 € [30 126 Sk] vrátane 100 000 € [3 012 600 Sk] 2,5% p. a.

Vybrané poplatky NTV: 

  • Zriadenie a vedenie neviazaného termínovaného vkladu                     0 €          [0 Sk]
  • Poplatok za čiastočný výber z Neviazaného TV                                7 €  [210,88 Sk]
  • Poplatok za výber pri zrušení Neviazaného TV                                  0 €          [0 Sk]
  • Poplatok za ročný výpis a výpis pri ukončení Neviazaného TV           0 €          [0 Sk]

Poštová banka ponúka klientom, ktorí majú záujem o vyšší úrok štandardné termínované vklady (ďalej TV) s 12 alebo 24 mesačnou viazanosťou a s úrokovou sadzbou 3,3 % ročne. Minimálna výška vkladu pre fyzické osoby pri TV s 12 a 24 mesačnou viazanosťou je 331,94 € (10 000 Sk).

Kampaň „Peňažná revolúcia“ nadväzuje na doterajšie úspešné produktové kampane Poštovej banky. Najvýraznejší medziročný nárast zaznamenali vklady na vkladných knižkách. Len počas posledných troch mesiacov roku 2009 si klienti Poštovej banky zriadili takmer 100 tisíc nových vkladných knižiek. Mimoriadne dobré výsledky banka zaznamenala aj v oblasti úverových obchodov. Ich objem narástol v roku 2008 o 65% na 18 mld. Sk.

Svojim retailovým klientom banka poskytla viac ako 60 tisíc nových spotrebných úverov. Celkový objem poskytnutých spotrebných úverov ku koncu minulého roka predstavoval 5,6 mld. Sk, čo zodpovedá 70-percentému medziročnému nárastu. Firemné úvery banky vzrástli o 60% na 12,4 mld. Sk.

 


Zdroj: Poštová banka

Zdieľajte správu vo Vašej obľúbenej sociálnej sieti: Bookmark and Share Subscribe


Chcete uverejni tto sprvu na Vaej strnke ? Pouite nasledovn kd.

Autor: admin
 

Svisiace odkazy

Hodnotenie lnku

Priemern hodnotenie: 0
Hlasov: 0

Zvote poet hviezdiiek:

Vynikajci
Vemi dobr
Dobr
Priemern
Zl

Monosti

Svisiaca tma

Poštová banka

Vytvoil Webdesign Dra-go.cz

as potrebn k spracovaniu strnky 1.32 seknd