LCD a plazmové televízory patria medzi najnakupovanejšie darčeky
pre celú rodinu. Ich ceny klesli medziročne približne o 10 %. Zákazníci
ale ušetria aj na potravinách. Napríklad cena múky klesla približne
o 34 %, cukor múčka o 10 %. V akčných ponukách vyjde cena tovaru ešte
lacnejšie. „Podľa prieskumu zákazníkom plánujeme aj termíny akčných
ponúk jednotlivých kategórií tovaru. Vychádzame z toho, že ktorý čas
zákazníkom najviac vyhovuje na nakupovania dekorácií, rôznych druhov
darčekov či potravín na pečenie,“ vysvetľuje Michal Štadler. Medzi desať najobľúbenejších balíčkov pod vianočný stromček patria
odevy, obuv a športové vybavenie, najmä zimné, potom elektronika a
drobné elektrospotrebiče, prístroje do domácnosti, knihy a CD.
V rodinách, kde sú deti, samozrejme nechýbajú hračky. Ženám i mužom
dávame často kozmetiku a tiež rôzne delikatesy, najčastejšie kvalitné
bonboniéry či alkohol. Termíny spustenia vianočného predaja v obchodoch Tesco boli
stanovené na základe zákazníckeho prieskumu. Ľudia začínajú nakupovať
najskôr dekorácie a prvé vianočné darčeky už v priebehu októbra. Ide
najmä o elektroniku alebo prístroje do domácnosti. Od októbra do
decembra potom postupne nakupujú hračky, odevy, obuv alebo vybavenie
na zimné športy. V novembri a v decembri sa kupujú drobnejšie darčeky –
kozmetika alebo delikatesy. Predaj potravín a surovín na pečenie kulminuje v decembri.
Z potravín majú zákazníci záujem o rôzne novinky a čerstvé špeciality,
chcú vyskúšať niečo neobvyklé, čím podtrhujú výnimočnosť Vianoc. Pre
inšpiráciu a uľahčenie výberu darčekov poslúžia katalógy Tesco, ktoré
v duchu tradičných Vianoc predstavia hlavnú ponuku pod heslom Vianoce
robia maličkosti. Vianočnú atmosféru v obchodoch Tesco postupne navodí
i výzdoba, ktorá bude dokončená koncom novembra. Vianočná kampaň pod názvom Vianoce robia maličkosti odštartuje 14.
októbra. Postupne budú spustené rôzne komunikačné nástroje najmä
reklama v televízii, rádiu a tlači a outdoor. Informácie nájdu
zákazníci i v špeciálnych ponukových letákoch a katalógoch. V obchodoch
potom vianočnú atmosféru zdôrazní POS a interná a externá výzdoba. Kreatíva pochádza z dielne Leo Burnett Advertising. Hlavným
motívom kampane je dôraz na tradičné poňatie Vianoc a ich sviatočnú
atmosféru. Vizuály využívajú znaky, ktoré sa charakteristické pre
Vianoce – zelenú a červenú farbu, stromček a vianočné sladkosti.
Zdroj: Tesco Stores
Autor: admin
|
Svisiace odkazyNajtanej lnok na tmu Tesco Stores: Obchody Tesco predlžujú otváraciu dobu Hodnotenie lnkuHlasov: 0 Monosti |