Aliancia troch nezávislých slovenských hotelov ponúka vernostný systém a bonusy

Publikovan: 13.10, 2009    Tma: Trinity Alliance

Bratislava (13.októbra 2009) - Nedávno založená  aliancia troch nezávislých slovenských hotelov (Hotel Senec v Senci, Hotel Sitno vo Vyhniach, Atrium Hotel v Novom Smokovci) vznikla najmä preto, aby starým aj novým zákazníkom priniesla vyšší štandard, kvalitu a rad výhod v rámci spoločnej marketingovej i cenovej politiky. Filozofia novej TRINITY Alliance je postavená na dôsledne prepracovanom vernostnom systéme.  

Bonusy a klubové karty sú v  TRINITY Alliance pripravené pre biznis aj individuálnych klientov. Zvýhodnení nie sú len existujúci a pravidelní zákazníci, získať môžu aj tí noví v ktoromkoľvek z troch zariadení. Geografická poloha hotelov pritom zaručuje pokrytie celého Slovenska, stačí si vybrať oblasť či už podľa vzdialenosti od bydliska, alebo podľa iných vnútorných kritérií. Zvoliť si možno Hotel Senec na Slnečných jazerách na Západnom Slovensku, Hotel Sitno v Štiavnických vrchoch na Strednom Slovensku alebo Atrium Hotel vo Vysokých Tatrách. Každé zariadenie je ľahko dostupné či už autom, alebo letecky.

Váš prehliadač možno nepodporuje zobrazenie tohto obrázku.Biznis bonusy pre firmy. Prvoradá je garancia jednotnej ceny ubytovania vo všetkých troch hoteloch, záruka profesionálnych služieb, kongresové zázemie, komfortné ubytovanie aj strava a široká ponuka wellness, športových a iných doplnkových služieb.

Každý účastník biznis stretnutia, ktorý strávi v jednom z hotelov len jedinú noc, automaticky získava členstvo Klube TrinityKlientskú kartu, ktorá ho oprávňuje čerpať zľavy v celej aliancii na súkromné účely.

trinity.JPG

Ďalšou výhodou pre biznis klientov je tzv. Business karta, ktorá poskytuje výhodnú zľavu z ceny ubytovania na základe spolupráce klienta so všetkými hotelmi aliancie.

V komunikácii s firemným klientom koná TRINITY veľmi proaktívne –obchodní zástupcovia navštívia zákazníka a osobne dojednajú podmienky spolupráce, čím šetria klientovi čas, cestu aj peniaze.  

Váš prehliadač možno nepodporuje zobrazenie tohto obrázku. Bonusy pre individuálnych zákazníkov. Členom Klubu Trinity sa stáva každý individuálny zákazník niektorého z troch hotelov. Súčasne s členstvom získava pri prvej návšteve Klientskú kartu na 10 % zľavu z cien ubytovania v celej aliancii.

Po troch súkromných návštevách v jednom z hotelov automaticky prichádza na rad Strieborná karta. Spolu s ňou získava právo na 15 % zľavu z ubytovania a 5 % zľavu z à la carte stravy. Desiata návšteva garantuje Zlatú kartu na 30 % zľavu z ubytovania a 5 % zľavu z à la carte stravy.  

Všeobecne platné  výhody. Hotely TRINITY Alliance poskytujú širokú paletu rôznorodých služieb: wellness, športové aktivity, voľnú zábavu, bar, vonkajšie aj vnútorné bazény, sauny a iné. Väčšina z nich je pritom pre ubytovaných klientov grátis.

Spoločná  databáza hotelov zabezpečuje, že informácie o každom zákazníkovi (korporátnom aj individuálnom) zdieľajú všetky tri hotely a nie je možné, aby niektorý z nich nevedel o bonusoch, ktoré klientovi prináležia. CRM systém presne definuje klienta a jeho požiadavky a hotely tak dokážu flexibilne reagovať.


Zdroj: TRINITY Alliance

Zdieľajte správu vo Vašej obľúbenej sociálnej sieti: Bookmark and Share Subscribe

 
Chcete uverejni tto sprvu na Vaej strnke ? Pouite nasledovn kd.

Autor: admin
 

Hodnotenie lnku

Priemern hodnotenie: 5
Hlasov: 2

Vynikajci

Zvote poet hviezdiiek:

Vynikajci
Vemi dobr
Dobr
Priemern
Zl

Monosti

Svisiaca tma

Trinity Alliance

Vytvoil Webdesign Dra-go.cz

as potrebn k spracovaniu strnky 0.63 seknd