TNS a NDS rozširujú ponuku riešení pre merani sledovanosti televízií

Publikovan: 05.10, 2009    Tma: TNS SK

Bratislava (5.októbra 2009) - Britské spoločnosti TNS Media Research a NDS oznámili, že rozširujú ponuku riešení pre meranie sledovanosti televízií pomocou set-top boxov o možnosť identifikovať tých členov domácností, ktorí súhlasili s účasťou na peoplemetrovom paneli.  Riešenie RPDi, ktoré je založené na systéme merania sledovanosti NDS Dynamic a analytickej službe TNS RaPiDView, pomôže televíznym operátorom lepšie pochopiť správanie divákov a to tak, že bude zbierať a analyzovať ako dáta o jednotlivých divákoch tak aj informácie na úrovni jednotlivých domácností.

Spoločnosť NDS po prvýkrát predstavila riešenie RPDi na konferencii IBC 09. Aplikácia, ktorá je jednoduchá na používanie, bude cez diaľkový ovládač okamžite identifikovať divákov podľa krstného mena a umožní divákom pridávať ďalších hostí, ktorí s nimi sledujú televíziu. Služba meria len sledovanosť tých divákov v domácnostiach, ktorí súhlasili s účasťou na celom procese merania sledovanosti.

„Televízni operátori sa obracajú na meranie pomocou set-top boxov, pretože im pomáha správne pochopiť správanie ich predplatiteľov, zároveň im poskytuje také dáta, ktoré by nezískali z tradičných metód merania sledovanosti, ako napríklad sledovanie monotematických kanálov, sledovanie s časovým posunom a interaktívne sledovanie. Do dnešných dní sa meranie sledovanosti cez set-top boxy realizovalo len na úrovni domácnosti, ale vďaka RPDi môžu operátori získavať také množstvo dát z merania zo set-top boxov a kvantum informácii o sledovanosti jednotlivcov, ktoré im pomôžu zlepšiť ich obchodné rozhodnutia a predaj reklamy“, povedal Gideon Gilboa, Product Marketing Manager pre reklamné riešenia spoločnosti NDS.

„RPD sa stáva štandardným nástrojom televíznych operátorov, prostredníctvom ktorého môžu zrealizovať strategické obchodné rozhodnutia. Obohatenie tohto nástroja o dáta sledovanosti jednotlivcov pridáva kľúčovú informáciu o demografii a štruktúre divákov. RPDi je efektívny spôsob využitia funkčnosti set-top boxov,“ dodal Nick Burfitt, globálny riaditeľ RPD spoločnosti TNS Media Research. Spoločnosti NDS a TNS oznámili svoju spoluprácu, na základe ktorej vyvinuli a poskytli riešenie merania sledovanosti pomocou set-top boxov pre digitálnych televíznych operátorov. Ich spoločnými zákazníkmi sú: BSkyB, DirecTV, Sky Television na Novom Zélande a Foxtel.


Zdroj: TNS

Zdieľajte správu vo Vašej obľúbenej sociálnej sieti: Bookmark and Share Subscribe


Chcete uverejni tto sprvu na Vaej strnke ? Pouite nasledovn kd.

Autor: admin
 

Hodnotenie lnku

Priemern hodnotenie: 0
Hlasov: 0

Zvote poet hviezdiiek:

Vynikajci
Vemi dobr
Dobr
Priemern
Zl

Monosti

Svisiaca tma

TNS SK

Vytvoil Webdesign Dra-go.cz

as potrebn k spracovaniu strnky 1.47 seknd