TNS a NDS rozširujú ponuku riešení pre merani sledovanosti televíziíPublikovan: 05.10, 2009 Tma: TNS SK
Spoločnosť NDS po prvýkrát predstavila riešenie RPDi na
konferencii IBC 09. Aplikácia, ktorá je jednoduchá na používanie, bude
cez diaľkový ovládač okamžite identifikovať divákov podľa krstného mena
a umožní divákom pridávať ďalších hostí, ktorí s nimi sledujú
televíziu. Služba meria len sledovanosť tých divákov v domácnostiach,
ktorí súhlasili s účasťou na celom procese merania sledovanosti.
„RPD sa stáva štandardným nástrojom televíznych operátorov,
prostredníctvom ktorého môžu zrealizovať strategické obchodné
rozhodnutia. Obohatenie tohto nástroja o dáta sledovanosti jednotlivcov
pridáva kľúčovú informáciu o demografii a štruktúre divákov. RPDi je
efektívny spôsob využitia funkčnosti set-top boxov,“ dodal Nick
Burfitt, globálny riaditeľ RPD spoločnosti TNS Media Research.
Spoločnosti NDS a TNS oznámili svoju spoluprácu, na základe ktorej
vyvinuli a poskytli riešenie merania sledovanosti pomocou set-top boxov
pre digitálnych televíznych operátorov. Ich spoločnými zákazníkmi sú:
BSkyB, DirecTV, Sky Television na Novom Zélande a Foxtel.
Zdroj: TNS
Autor: admin
|
Svisiace odkazyNajtanej lnok na tmu TNS SK : Peoplemetre na Slovensku odštartovali druhú vlnu merania sledovanosti televízií Hodnotenie lnkuHlasov: 0 Monosti |