Nay Style: nový magazín o spotrebnej elektronike

Publikovan: 18.06, 2008    Tma: NAY

Bratislava 18. júna 2008 – Obchodná spoločnosť NAY dnes vydala prvé číslo lifestylového magazínu Nay Style. Časopis zameraný na spotrebnú elektroniku bude vychádzať štvrťročne a je určený zákazníkom obchodnej siete NAY Elektrodom, ktorí ho dostanú pri nákupe zadarmo. Číslo vyšlo v náklade 100 000 kusov vo formáte A4+ s rozsahom 68 strán.

Magazín Nay Style má zákazníkom prístupným jazykom predstaviť najnovšie trendy v spotrebnej elektronike, pomôcť im zorientovať sa v množstve nových funkcií súčasnej techniky, ponúknuť novinky a navyše aj príbehy či históriu produktov a známych značiek, rozhovory s osobnosťami showbiznisu a obchodu, návody, najnovšie trendy, zaujímavosti aj doplnkové lifestylové témy, ktoré sa priamo alebo nepriamo dotýkajú sveta techniky. To všetko v zábavnej podobe a v atraktívnom grafickom prevedení.

„Nay Style má byť nielen zábavné čítanie o spotrebnej elektronike, ale zároveň aj užitočný časopis, ktorý hovorí jazykom nášho zákazníka,“ povedal František Vámoši, vedúci oddelenia marketingu NAY, a. s.

Prvé číslo magazínu Nay Style predstaví množstvo technických noviniek, čitatelia sa dozvedia o vzťahu herca Tomáša Maštalíra k technike a môžu si prečítať rozhovor s Norbertom Furinom, generálnym riaditeľom BSH domácí spotřebiče, ktorého poznajú vďaka spotrebičom značky Bosch a Siemens. Hlavnou témou časopisu je, aj z dôvodu začínajúcej dovolenkovej sezóny, digitálna fotografia od jej zrodu až po súčasné trendy a novinky, vysvetlenie pojmov, funkcií a použitia dnešných fotoaparátov až po novinky v oblasti prezentácie a spracovania fotografií. Nechýbajú ani zábavné rady, ako fotiť, respektíve nefotiť. Zoznámime vás s kuchyňami zajtrajška a svetom funkcií moderných práčok a sušičiek, presvedčíte sa, že technologický progres a dizajn televízora sú dnes veľmi úzko previazané, ale aj to, že plnohodnotné počítačové vybavenie im ponúkne ešte väčší komfort a produktivitu. A napokon čitateľov čaká súťaž, v ktorej môžu vyhrať Nákupný poukaz NAY v hodnote od 1 000 Sk do 3 000 Sk.

V súčasnosti magazín dostanú nielen zákazníci pri nákupe nad 1 000 Sk, ale aj držitelia zlatých a strieborných vernostných kariet, ktorým bude časopis zasielaný priamo domov. Spoločnosť NAY v budúcnosti plánuje magazín Nay Style distribuovať aj mimo predajní, ako aj rozširovať počet jeho strán.

O spoločnosti NAY
Spoločnosť NAY, a. s., začala svoje pôsobenie začiatkom 90-tych rokov ešte ako veľkoobchodník a distribútor elektroniky. S maloobchodným predajom začala firma v roku 1992. V roku 2005 sa tri dcérske spoločnosti skupiny NAY a materská spoločnosť NAY Holding zlúčili do jednej akciovej spoločnosti pod názvom NAY, a. s., so sídlom v Bratislave. V druhej polovici roka 2005 vstúpil do podniku zahraničný investor Enterprise Investors. V obchodnej spoločnosti NAY odkúpil 47,7-percentný podiel v hodnote 17,5 mil. eur. V súčasnosti spoločnosť NAY prevádzkuje 22 predajní v 20 mestách na Slovensku s názvom NAY Elektrodom a v roku 2007 zamestnávala 983 zamestnancov. Predajne NAY Elektrodom ponúkajú široký výber tovaru od svetových značiek až po no name, vysokú úroveň služieb poskytovaných zákazníkovi a špeciálne produktové akcie.

Zdroj: www.nay.sk


Chcete uverejni tto sprvu na Vaej strnke ? Pouite nasledovn kd.

Autor: admin
 

Svisiace odkazy

Hodnotenie lnku

Priemern hodnotenie: 0
Hlasov: 0

Zvote poet hviezdiiek:

Vynikajci
Vemi dobr
Dobr
Priemern
Zl

Monosti

Vytvoil Webdesign Dra-go.cz

as potrebn k spracovaniu strnky 0.07 seknd