Ponuka O2 Fér získala za rok viac ako 140 tisíc nových zákazníkov

Publikovan: 04.09, 2009    Tma: O2

Bratislava (4.septembra 2009) - Ponuka O2 Fér si za rok získala viac ako 140 tisíc nových zákazníkov, ktorí podľa prieskumov patria k najspokojnejším. Táto ponuka po roku od svojho uvedenia na trh od základu zmenila pravidlá mobilnej komunikácie na Slovensku. Hlavnými princípmi mobilného telefonovania sa stali férovosť, jednoduchosť a transparentnosť.

 Férovosť priniesla zrušenie povinných mesačných poplatkov pri faktúrovaných službách, takže zákazníci platia vždy len za to, čo naozaj využívajú. Transparentnosť a jednoduchosť znamená rovnaké ceny za volania cez deň aj v noci, cez pracovné dni aj cez víkendy, na účastnícke čísla do všetkých sietí v SR. Rovnaké výhody patria všetkým, bez ohľadu na to, či si dobíjajú kredit, alebo za využité služby platia na základe faktúry.

„Teší nás, že sa nám s O2 Fér za rok podarilo od základu zmeniť pravidlá mobilného telefonovania. Ponuku sme pripravili podľa prieskumov, v súlade s tým, čo slovenskí zákazníci očakávali. Ide o transparentné mobilné telefonovanie a férový prístup zo strany operátora. Po roku sme získali viac ako 140 tisíc nových zákazníkov, ktorí podľa prieskumov patria k najspokojnejším Stalo sa tak aj napriek tomu, že za uvedené obdobie malo O2 najmenší podiel reklamy spomedzi všetkých operátorov. S O2 Fér sa nám navyše podarilo vyhrať vianočnú kampaň a v roku 2009 ako jediný mobilný operátor na slovenskom trhu rastieme. Som presvedčený, že s touto trvalou a transparentnou ponukou budeme úspešní aj naďalej,“ uviedol generálny riaditeľ Telefónica O2 Slovakia Juraj Šedivý.

O2 Fér získalo najviac nových zákazníkov. Ponuka O2 Fér získala za prvý rok svojej existencie najviac nových zákazníkov spomedzi všetkých ponúk mobilných operátorov na slovenskom trhu. Prvých 48 tisíc zákazníkov začalo využívať výhody transparentných a férových služieb už v poslednom štvrťroku 2008. Ďalších viac ako 92 tisíc zákazníkov sa rozhodlo pre O2 Fér v prvom polroku tohto roka.

O2 má najspokojnejších zákazníkov. Zákazníci O2 sú v súčasnosti tými najspokojnejšími a najvernejšími spomedzi zákazníkov mobilných operátorov na Slovensku. Index zákazníckej spokojnosti O2 (CSI) vzrástol v 2. polroku 2009 o 1,8 bodu na hodnotu 81,3. Vyplýva to z výsledkov dlhodobého prieskumu zákazníckej spokojnosti za druhý polrok 2009 realizovaného renomovanou agentúrou. Index CSI je vypočítaný z odpovedí zákazníkov na tri otázky týkajúce sa ich spokojnosti: celkovú spokojnosť s operátorom, dosahovanie očakávaní a priblíženie sa ideálu. Podľa aktuálnych výsledkov prieskumu O2 víťazí vo všetkých troch oblastiach nad konkurenčnými operátormi.


Zdroj: Telefónica O2 Slovakia, s.r.o.

Zdieľajte správu vo Vašej obľúbenej sociálnej sieti: Bookmark and Share Subscribe


Chcete uverejni tto sprvu na Vaej strnke ? Pouite nasledovn kd.

Autor: admin
 

Hodnotenie lnku

Priemern hodnotenie: 0
Hlasov: 0

Zvote poet hviezdiiek:

Vynikajci
Vemi dobr
Dobr
Priemern
Zl

Monosti

Svisiaca tma

O2

Vytvoil Webdesign Dra-go.cz

as potrebn k spracovaniu strnky 0.07 seknd