Férovosť priniesla zrušenie povinných mesačných poplatkov pri
faktúrovaných službách, takže zákazníci platia vždy len za to, čo
naozaj využívajú. Transparentnosť a jednoduchosť znamená rovnaké ceny
za volania cez deň aj v noci, cez pracovné dni aj cez víkendy, na
účastnícke čísla do všetkých sietí v SR. Rovnaké výhody patria všetkým,
bez ohľadu na to, či si dobíjajú kredit, alebo za využité služby platia
na základe faktúry. „Teší nás, že sa nám s O2 Fér za rok podarilo od základu
zmeniť pravidlá mobilného telefonovania. Ponuku sme pripravili podľa
prieskumov, v súlade s tým, čo slovenskí zákazníci očakávali. Ide o
transparentné mobilné telefonovanie a férový prístup zo strany
operátora. Po roku sme získali viac ako 140 tisíc nových zákazníkov,
ktorí podľa prieskumov patria k najspokojnejším Stalo sa tak aj napriek
tomu, že za uvedené obdobie malo O2 najmenší podiel reklamy spomedzi
všetkých operátorov. S O2 Fér sa nám navyše podarilo vyhrať vianočnú
kampaň a v roku 2009 ako jediný mobilný operátor na slovenskom trhu
rastieme. Som presvedčený, že s touto trvalou a transparentnou ponukou
budeme úspešní aj naďalej,“ uviedol generálny riaditeľ Telefónica O2 Slovakia Juraj Šedivý.
O2 Fér získalo najviac nových zákazníkov. Ponuka O2 Fér získala za prvý rok svojej existencie najviac nových
zákazníkov spomedzi všetkých ponúk mobilných operátorov na slovenskom
trhu. Prvých 48 tisíc zákazníkov začalo využívať výhody transparentných
a férových služieb už v poslednom štvrťroku 2008. Ďalších viac ako 92
tisíc zákazníkov sa rozhodlo pre O2 Fér v prvom polroku tohto roka.
O2 má najspokojnejších zákazníkov. Zákazníci O2 sú v súčasnosti tými najspokojnejšími a najvernejšími
spomedzi zákazníkov mobilných operátorov na Slovensku. Index
zákazníckej spokojnosti O2 (CSI) vzrástol v 2. polroku 2009 o 1,8 bodu
na hodnotu 81,3. Vyplýva to z výsledkov dlhodobého prieskumu
zákazníckej spokojnosti za druhý polrok 2009 realizovaného renomovanou
agentúrou. Index CSI je vypočítaný z odpovedí zákazníkov na tri otázky
týkajúce sa ich spokojnosti: celkovú spokojnosť s operátorom,
dosahovanie očakávaní a priblíženie sa ideálu. Podľa aktuálnych
výsledkov prieskumu O2 víťazí vo všetkých troch oblastiach nad
konkurenčnými operátormi.
Zdroj: Telefónica O2 Slovakia, s.r.o.
Autor: admin
|
Svisiace odkazyNajtanej lnok na tmu O2: O2 Slovensko prináša zákazníkom bezplatne mobilnú sociálnu komunitu fring Hodnotenie lnkuHlasov: 0 Monosti |