Prieskum tiež potvrdil, že neustále rastie počet ľudí, ktorí nie sú
ochotní viazať sa operátorovi na 24 mesiacov kvôli možnosti kúpiť si
nový telefón za dotovanú cenu. Dotované mobilné telefóny so zmluvnou
viazanosťou sú atraktívne pre 45% zákazníkov Orange a 42% zákazníkov
T-Mobile, ale len pre 25% zákazníkov O2. Zákazníci O2 tak výrazne
uprednostňujú možnosť volať za nižšie ceny bez dotovaného telefónu. Slovenskí
zákazníci mobilných operátorov volajú krátko, aby ušetrili. Tento trend
je ešte výraznejší pri roamingových volaniach. Ľudia sa v roamingu
obmedzujú, pričom 42% označuje svoje obmedzovanie ako čiastočné a 48%
sa obmedzuje úplne. Len 10% opýtaných využíva svoj mobilný telefón v
zahraničí bez akéhokoľvek obmedzenia. Prieskum bol
realizovaný agentúrou Ipsos Tambor na vzorke 3084 respondentov vo veku
15 až 65 rokov, ktorá je reprezentatívna z pohľadu regiónov a veľkosti
sídla. Zber dát prebehol v dňoch 21.6.-22.7.2009 na celom území
Slovenska. Zdroj:
Telefónica O2 Slovakia
Autor: admin
|
Svisiace odkazyNajtanej lnok na tmu O2: O2 Slovensko prináša zákazníkom bezplatne mobilnú sociálnu komunitu fring Hodnotenie lnkuHlasov: 0 Monosti |