Motor
må viacero technologických ťperkov v podobe priameho vstrekovania
paliva spojenĂŠho s turbodĂşchadlom, variabilnĂŠho zdvihu ventilov vo
verzii bez prepÄşĹania, olejovĂŠho Äerpadla s regulovanĂ˝m prietokom Äi
vypĂnateÄžnĂŠho vodnĂŠho Äerpadla. VÄaka tĂ˝mto prvkom sa podarilo znĂĹžiĹĽ
spotrebu oproti predchĂĄdzajĂşcej generĂĄcii motorov o 10%. Motory
s objemom 1,6l a 1,4l momentĂĄlne pracujĂş v 12 modeloch znaÄky Peugeot
(207 hatchback, 207 CC, 207 SW, 308 hatchback, 308 CC, 308 SW, 3008) a
CitroĂŤn (C3 Picasso, C4 hatchback a C4 kupĂŠ, C4 Picasso a C4 Grand
Picasso). Do roku 2010, by malo 75% modelov znaÄiek Peugeot a CitroĂŤn vyuĹžĂvaĹĽ benzĂnovĂŠ motory s objemom 1,6l a 1,4l.
Zdroj: http://www.peugeot.sk/
Autor: admin
|
Súvisiace odkazyNajčítanejší článok na tému Peugeot: Koncept Peugeot 308 RCZ: koncentrĂĄcia emĂłciĂ Hodnotenie článkuHlasov: 0 Možnosti |